ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
"פגיעה ממשית בביטחון"

הצווים לסגירת ערוץ אלג'זירה בישראל הוארכו ב-45 ימים

שר התקשורת קרעי חתם על הארכת הצווים נגד ערוץ אלג'זירה בעוד 45 ימים. ההחלטה התקבלה פה אחד על ידי הממשלה, בהתבסס על חוות דעת מעודכנות מכל גורמי הבטחון, הקובעות באופן חד משמעי כי שידורי הערוץ מהווים פגיעה ממשית בביטחון המדינה

הצווים לסגירת ערוץ אלג'זירה בישראל הוארכו ב-45 ימים
שר התקשורת שלמה קרעי צילום: לשכת שר התקשורת

שר התקשורת קרעי חתם היום (ראשון) על הארכת הצווים נגד ערוץ אלג'זירה בעוד 45 ימים.

החלטה זו התקבלה פה אחד על ידי הממשלה, בהתבסס על חוות דעת מעודכנות מכל גורמי הבטחון, הקובעות באופן חד משמעי כי שידורי הערוץ מהווים פגיעה ממשית בבטחון המדינה.

נציין כי בדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי, קבע השופט כי: "התמונה המתקבלת לא מותירה מקום לספק על אודות אופי מערכת היחסים הנמשכת שבין ערוץ אלג׳זירה לבין ארגון הטרור ולכך שהתכנים המשודרים בו משרתים את ארגון הטרור חמאס ומצויה בהם פגיעה משמעותית בביטחון המדינה, הנתונה במלחמה קשה בארגון הטרור."

שר התקשורת חה״כ ד"ר שלמה קרעי אמר: "לא נאפשר לערוץ הטרור אלג'זירה לשדר מישראל ולסכן את לוחמינו. לאור חומרת הפגיעה בבטחון המדינה על ידי ערוץ הטרור אלג'זירה, אני משוכנע שצווי הסגירה יוארכו גם בהמשך בד בבד עם הארכת הוראת השעה הקבועה בחוק, המסמיכה את שר התקשורת לפעול כנגד גופי שידור זרים הפוגעים בבטחון המדינה. 

אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולחברי הממשלה על אישור הארכת הצווים ועל המחוייבות לפעול בכל דרך למען בטחון לוחמינו ואזרחינו. תודה גם לכל העוסקים במלאכה במשרד התקשורת, במשרד המשפטים, במל"ל ובמזכירות הממשלה", כך שר התקשורת.

שלמה קרעי אל ג'זירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד