ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
"מת מצער"

עצוב כל כך: אביו של אלמוג נפטר - שעות לפני שחרור בנו

אביו של אלמוג מאיר ג'אן, נפטר שעות לפני שבנו שוחרר מהשבי. דודתו של אלמוג: "אחי מת מצער ולא זכה לראות את הבן שלו חוזר. ערב לפני החזרה של אלמוג לאחי, נדם ליבו"

עצוב כל כך: אביו של אלמוג נפטר - שעות לפני שחרור בנו
אלמוג מאיר צילום: באדיבות המשפחה

יוסי מאיר, אביו של אלמוג מאיר ג'אן ששוחרר אתמול משבי חמאס במבצע הדרמטי, הלך לעולמו שעות בודדות לפני שחרור בנו. אחותו דינה סיפרה: "הוא נפטר מדום לב. הוא לא זכה לדעת שהבן שלו שוחרר מהשבי". 

כאשר הגיעו נציגי צה"ל לבשר לאב על חילוץ בנו, הוא נמצא מחוסר הכרה. צוות מד"א שהוקפץ למקום נאלץ לקבוע את מותו. גיסתו יפית, שהגיעה לביתו, סיפרה ל"ווינט": "הוא כל הזמן ישב מול הטלוויזיה כדי להתעדכן, אבל לצערנו הוא לא זכה. אחותו ביקרה אותו ביום חמישי והוא כנראה נפטר אתמול ולא ידענו".

"אחי מת מצער ולא זכה לראות את הבן שלו חוזר. ערב לפני החזרה של אלמוג לאחי, נדם ליבו, הוא לא זכה לראות אותו", סיפרה האחות דינה בעצב. "אנחנו שמחים מאוד על חזרתו של אלמוג, המוח לא מסוגל לעכל את זה שזה הסוף, אנחנו שבורים", הוסיפה בריאיון ל"כאן רשת ב'". 

"יוסי אחי, אבא של אלמוג, כל שמונת החודשים היה צמוד לטלוויזיה, נאחז בכול פיסת מידע. הוא כל כך אהב את אלמוג, כל כך דאג לו, רצה לדעת מה קורה לו ומה הוא עובר. הוא לא יכל לשאת את זה, כל עסקה שהתפוצצה לו בפנים שברה לו את הלב", שיתפה דינה. 

דינה סיפרה על הרגעים בהם התבשרה בעצמה על השבת אחיינה: "אני קיבלתי טלפון מהקצין שמלווה אותנו, הוא אמר לי שיוסי לא עונה וששיחררו את אלמוג. הוא ביקש ממני בשמחה גדולה לחפש את יוסי. אני מרוב אושר לא ידעתי מה לעשות".

דינה נסעה לבית אחיה לבשר לו את הבשורה המרגשת: "אני נסעתי כמו מטורפת, דפקתי 'יוסי, יוסי, יוסי' וכלום. לא קיבלתי מענה. הדלת של ביתו הייתה פתוחה וראיתי אותו ישן בסלון. צרחתי לו 'יוסי' והוא לא ענה לי. ראיתי את צבע העור, נגעתי בו – הוא מת".

"מפה והלאה, הקצין התקשר והודעתי לו. הוא הגיע מהר, הזמינו משטרה ומד"א. בצהריים נסעתי לאלמוג ושם המערך הפסיכולוגי דיבר איתו. המפגש היה אמביוולנטי כל כך, הוא לא ידע מה לעשות עם עצמו. לא רציתי להעמיס עליו. הוא אמר שהוא רוצה להיפרד מאבא שלו, אבל לא ידע אם בית החולים ישחרר אותו", הוסיפה. 

 

אלמוג מאיר מבצע ארנון מלחמת חרבות ברזל חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד