כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
במבצע ההירואי

משפחתו של לוחם הימ"מ שנהרג: "כואבים מאוד את נפילתו"

משפחתו של פקד ארנון זמורה הי"ד שנהרג במהלך המבצע לשחרור החטופים, מסרה כי ארנון היה "איש ערכים עם לב ענק אשר האמין בכל ליבו במשימת הגנת עם ישראל"

משפחתו של לוחם הימ"מ שנהרג: "כואבים מאוד את נפילתו"
ארנון זמורה הי"ד צילום: דובר צה"ל

משפחתו של פקד ארנון זמורה הי"ד, מפקד צוות ביחידה הלאומית ללוחמה בטרור (ימ״מ) של משטרת ישראל שנפל במבצע לשחרור החטופים, פירסמה הודעה בה התייחסה לבשורה הקשה. 

המשפחה מסרה: "אנחנו כואבים מאוד את נפילתו של ארנון האהוב והטוב שלנו, איש משפחה עוטף, אבא מסור ועדין, בן זוג אהוב ואוהב וחבר בלתי רגיל". 

"ארנון היה לוחם מוערך, קשוב כל כך לחבריו ליחידה וגם לבני ובנות משפחותיהם. איש ערכים עם לב ענק אשר האמין בכל ליבו במשימת הגנת עם ישראל, אותה ביצע במסירות ובמקצועיות אדירה", נמסר. 

עוד מסרה המשפחה: "על גבורתו של ארנון הצנוע והעניו שמענו בעיקר ממי שפגשו אותו ולחמו לצידו, ועוד נשמע. ארנון היה איש ספר ושיחה, ניגן בגיטרה, תכנן להתחיל ללמוד לתואר שני, אהב את החיים ואת אהוביו. הניח אחריו אישה ושני ילדים ואוהבים רבים אשר ימשיכו לשאת בליבם את האור המיוחד שהאיר".

ארנון, לוחם וקצין אמיץ וערכי, בן 36, הותיר אחריו אישה ושני ילדים. הוא הוביל בשבעה באוקטובר את הקרב בצומת יד מרדכי, תוך חיסול עשרות מחבלים ומנע בכך חדירה של המחבלים צפונה. לאחר מכן המשיך ונלחם בקרב בבסיס נחל עוז ובבארי. ארנון היה בכוח שפרץ לדירה בה הוחזקו החטופים שהוחזרו ארצה, נפצע קשה במהלך היתקלות ונפטר בבית החולים.

פקד ארנון זמורה מבצע ארנון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד