כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
אבו מאזן גינה

הפלסטינים טוענים כי מעל 200 נהרגו במהלך חילוץ החטופים

חמאס טוען כי מאות נפגעו בתקיפות של צה"ל במחנה הפליטים נוסייראת משם חולצו ארבעת החטופים. דובר צה"ל: "יותר מ-100 נהרגו - בהם מחבלים ואזרחים שחמאס השתמש בהם כמגן אנושי"

הפלסטינים טוענים כי מעל 200 נהרגו במהלך חילוץ החטופים
פעילות הכוחות ברצועה צילום: דובר צה"ל

חמאס טוען כי מעל 200 פלסטינים נהרגו בתקיפות של צה"ל באזור מחנה הפליטים נוסייראת שבמרכז הרצועה, במהלך המבצע לחילוץ ארבעת החטופים שהוחזקו בשבי. דובר צה"ל אמר לערוץ הסעודי אל-חדת' כי בנוסייראת יותר ממאה נהרגו בהם קבוצה גדולה של מחבלים ואזרחים שחמאס השתמש בהם כמגן אנושי. 

לפי חמאס, בנוסף להרוגים יש יותר מ-400 פצועים במחנה הפליטים נוסייראת. העזתים טענו כי יש בהם נשים וילדים. בחמאס אמרו כי הנפגעים בתקיפות של צה"ל הועברו לבית החולים "חללי אל-אקצא" בדיר אל-בלח, שם אמרו: "בית החולים לא יכול להתמודד עם המספר הרב של הפצועים, ולכן הרדמנו פצועים על הרצפה".

ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמאעיל הנייה, הצהיר כי הארגון יילחם בכוחות צה"ל: "האנשים שלנו לא ייכנעו, וההתנגדות תמשיך כדי להגן על הזכויות שלנו מול אויב נפשע". אבו מאזן לכנס בדחיפות את מועצת הביטחון, בעקבות "טבח עקוב מדם של הכוחות הישראליים" בנוסייראת.

משרד החוץ המצרי פרסם הודעה המגנה את "התקיפות הישראליות בנוסייראת שהביאו למותם של יותר מ-150 אזרחים פלסטינים ולפציעתם של מאות". בהודעה לא הוזכר חילוץ החטופים.

מלחמת חרבות ברזל מחבלים חמאס מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד