כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
סיפוק רב

מבצע החילוץ: בן גביר דורש לחץ צבאי, דרעי קורא לגנץ לא לפרוש מהממשלה

במערכת הפוליטית הגיבו בסיפוק רב לשחרורם של ארבעת החטופים משבי החמאס. השר בן גביר: "רק באמצעות בלחץ צבאי גדול ומתמשך - נוכל להשיב את שאר החטופים לביתם". דרעי: "קורא לשר בני גנץ, לחזור בו מכוונתו לפרוש מהממשלה"

מבצע החילוץ: בן גביר דורש לחץ צבאי, דרעי קורא לגנץ לא לפרוש מהממשלה
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בממשלה ובקואליציה הגיבו הערב (מוצ"ש) בסיפוק רב לשחרורם של ארבעת החטופים משבי החמאס. השר בן גביר קרא להמשיך לפעול להחזרת החטופים באמצעות לחץ צבאי ויו"ר ש"ס אריה דרעי קרא לגנץ לא לפרוש ממשלת החירום.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב: "הפעולה ההירואית של הימ״מ ושאר כוחות הביטחון מלמדת כי יש תקווה ואפשר לנצח את האויבים להחזיר החטופים הביתה ולא להתקפל!. שלומי, נועה, אלמוג ואנדריי, עם ישראל עוטף אתכם בחום ומשתתף באבל של משפחת זמורה על הגיבור ארנון הי״ד. 

השר התייחס למבצע המורכב ואמר: "אני רוצה להודות לימ״מ של משטרת ישראל, לצה״ל ושב״כ שפעלו בחירוף נפש. כמו כן, אני משתתף בצער משפחתו וחבריו של גיבור ישראל פקד ארנון זמורה  הי״ד שזכיתי להכיר מביקורי בימ״מ אשר נפל בזמן פעולת החילוץ - לוחמי יחידת הימ״מ של משטרת ישראל הם חוד החנית של כוחות הביטחון.

ארנון היה לוחם עז נפש שהרשים את כל מי שפגש אותו באהבת ישראל ומסירות הנפש שלו".

בן גביר הדגיש: "רק באמצעות בלחץ צבאי גדול ומתמשך - נוכל להשיב את שאר החטופים לביתם״.

יו״ר ש״ס אריה דרעי מסר: "בלב נרגש ושמח אני מברך ראש הממשלה נתניהו על ההחלטה  האמיצה ואת כוחות הבטחון על ביצוע המבצע הנועז לחילוץ ארבעת החטופים מלב עזה והשבתם לישראל בריאים ושלמים. ממשלת ישראל תמשיך לעשות הכל כדי להשיב את כל החטופים הביתה. בלב כואב אני משגר תנחומים כנים למשפחת המפקד הגיבור ארנון זמורה הי״ד שחרף את נפשו להצלת חיים". 

דרעי הוסיף: "בהזדמנות זו אני קורא לשר בני גנץ, לחזור בו מכוונתו לפרוש מהממשלה. זו לא העת לבחירות! ישראל עדיין בעיצומה של מערכה מאתגרת בדרום ובצפון והאחדות הפנימית בתוכנו היא קריטית להמשך ניהול המלחמה, בחזית ובעורף. רק ביחד ננצח!".

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין מסר: "אני מברך את צה״ל, שב״כ, ימ״מ, כוחות הביטחון, ואת כל השותפים לאישור, לתכנון ולהוצאה לפועל של המבצע ההירואי. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו של לוחם הימ״מ גיבור ישראל פקד ארנון זמורה, שנפל בפעולת החילוץ. נמשיך לעשות הכל כדי לשחרר את כל חטופינו. אנו מחוייבים לכך ועושים כל שניתן לצורך כך".

השר יצחק גולדקנופף הגיב: "עם צאת שבת קודש התבשרנו בלב נרגש על פעולת החילוץ. תודה גדולה לכוחות השב״כ, צה״ל וימ״מ. אנו מחויבים להשבת החטופים כולם. בצד השמחה, הלב דואב על נפילתו של המפקד ארנון זמורה הי״ד שמסר נפשו על מצוות פדיון שבויים. אני שולח תנחומים למשפחתו".

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ מסר: "בלב מלא שמחה והתרגשות, ברוכים השבים נועה, אנדריי, אלמוג ושלומי, כמה חיכינו והתפללנו על שובכם.

עם ישראל כולו מצדיע לכוחות הביטחון על המבצע ההירואי ומחבק את משפחתו של לוחם הימ״מ ארנון זמורה על מסירות נפשו למען עם ישראל. האחדות וההתרגשות הם מנת חלקם של כל אזרח ואזרחית בישראל, רק ככה, יחד, ננצח בע״ה".

שר הרווחה יעקב מרגי מסר: "עם צאת השבת קיבלתי את הבשורה המשמחת והמרגשת על חילוצם של נועה, אלמוג, אנדריי ושלומי.

אני מודה לכוחות הביטחון על מבצע החילוץ ההרואי ומשתתף בצער משפחתו של לוחם הימ"מ, גיבור ישראל ארנון זמורה ז"ל שנפל בעת החילוץ.

עם זאת, גם בערב מרגש זה עלינו לזכור את החטופים שנותרו בשבי ולהמשיך להתפלל ולעשות כל מאמץ, צבאי ומדיני, להשיב את כולם הביתה. זוהי חובתנו!".

השר יואב בן צור מסר: "אין מילים לבטא את השמחה פורצת הגבולות עם הבשורה המרגשת - חילוצם של ארבעת החטופים, שלומי זיו, מאיר ג'אן, נועה ארגמני ואנדריי קוזלוב. גאה בלוחמי צה״ל, שב"כ וימ"מ על המבצע ההירואי והנועז, להשיב את חטופינו ארצה. 

משתתף באבלם הכבד של משפחת זמורה על נפילת בנם, לוחם ימ"מ, פקד, ארנון זמורה הי"ד. גיבור ישראל שמסר את נפשו וחירותו במבצע המורכב לשחרורם משבי החמאס. ממשלת ישראל מחוייבת לעשות הכל להשיב את כולם לחיק משפחתם. אני מבטיח לא נוותר על אף אחד, זו המחויבות שלנו, של כולנו. נועה, שלומי, מאיר ואנדריי ברוך שובכם הביתה".

מלחמת חרבות ברזל איתמר בן גביר אריה דרעי בצלאל סמוטריץ' יצחק גולדקנופף יואב בן צור יעקב מרגי יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד