כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
אחרי המבצע הדרמטי

הורי המחולצים מדברים: "תודה לה' שהחיינו והגיענו ליום הזה"

בני משפחות החטופים שחולצו דיברו במסיבת עיתונאים. יעקב ארגמני, אביה של נועה: "אני רוצה להודות לצבא המוסרי האנושי והאיכותי בעולם". דודתו של אנדריי קוזלוב: "יש שמחה גדולה היום, הרבה דמעות"

הורי המחולצים מדברים: "תודה לה' שהחיינו והגיענו ליום הזה"
מסוק חילוץ צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

שעות לאחר החילוץ הדרמטי, בני משפחותיהם של החטופים ששוחררו, נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, שלומי זיו ואנדריי קוזלוב ערכו הצהרה לתקשורת בבית החולים שיבא. 

יעקב ארגמני, אביה של נועה, אמר בפתח מסיבת העיתונאים הערב: "זה יום שמח ומאושר לכל בני משפחתי. אני רוצה לומר תודה - תודה לה' שהחיינו והגיענו ליום הזה. אני רוצה להודות לצבא המוסרי האנושי והאיכותי בעולם". 

עוד הוסיף: "אני מבקש להשתתף בצער משפחתו של הלוחם שנהרג", בהתייחסו ללוחם הימ"מ ארנון זמורה הי"ד. 

אורית, אמו של אלמוג, העבירה בשמו מסר בהצהרה הערב: "אלמוג ביקש למסור - 'יש לנו עם חזק. תודה רבה. אני מחזק את הלוחמים, אני מאחל לכל החטופים לחזור הביתה בשלום'". עוד הוסיפה: "תודה רבה לצבא שלנו לחיילים המופלאים. תודה לעם שלנו, לעם הנפלא שלנו ששומר על הרוח שלו. אני מרגישה את השמחה של העם. כל מי שתמך בנו - תודה לכולם. תודה לבורא עולם ולכולם"

אורית הוסיפה: "אנחנו לא שוכחים את אלה שעדיין בעזה, אנחנו נמשיך במאבק כדי שיחזרו כולם - החיים והנרצחים. אני משתתפת בצער משפחתו של הלוחם ארנון ורוצה לומר - עם ישראל חי".

אנה, דודתו של אנדריי, אמרה: "יש שמחה גדולה היום, הרבה דמעות. אני משתתפת בצער המשפחה של החייל ומאחלת לכל המשפחות שנשארו שם שיחזרו כמה שיותר מהר, כולם ביחד". 

רוזי, אמו של שלומי זיו, אמרה: "החלום שלי התגשם, אני מאחלת לשאר החטופים שהחלום שלהם יתגשם. אני מודה לבורא עולם ולמדינה ולעם שלנו, לממשלה שלנו ולצבא שלנו. רק ביחד נוכל לנצח. בעזרת השם ובעזרת החיילים הנפלאים שלנו, אלוקים יחזיר את כולם בשלום בריאים ושלמים".

מלחמת חרבות ברזל חטופים חמאס נועה ארגמני אלמוג מאיר שלומי זיו אנדריי קוזלוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד