כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"לא לפילוג"

המבצע לשחרור החטופים: גנץ ביטל את הצהרתו, נתניהו קרא לאחדות

השר בני גנץ שתכנן לכנס מסיבת עיתונאים ולהודיע על פרישה מהממשלה דחה את הצהרתו. נתניהו: " עלינו להישאר מאוחדים בתוכנו אל מול המשימות הגדולות שעומדות בפנינו. אני קורא לבני גנץ - אל תצא מממשלת החירום. אל תוותר על האחדות"

המבצע לשחרור החטופים: גנץ ביטל את הצהרתו, נתניהו קרא לאחדות
במליאת הכנסת צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, שתכנן לכנס הערב (מוצ"ש) מסיבת עיתונאים בה היה אמור להודיע על פרישתו  מהממשלה, דחה את הצהרתו לאחר מבצע חילוץ ארבעת החטופים משבי חמאס.

על פי דיווחים, גנץ עודכן מראש בפרטי הפעולה - אך כדי לא לעורר את חשד החמאס, לא הודיע על שינוי התוכניות.

ראש הממשלה נתניהו קרא הערב לגנץ שלא לפרוש מהממשלה ומסר: "זו העת לאחדות ולא לפילוג. עלינו להישאר מאוחדים בתוכנו אל מול המשימות הגדולות שעומדות בפנינו. אני קורא לבני גנץ - אל תצא מממשלת החירום. אל תוותר על האחדות".

יו"ר המחנה הממלכתי השר גנץ אמר בתגובה: "לפני שבוע דיברתי בכאב עם אביה של נועה ארגמני. דאגתו, ודאגת יתר המשפחות של אנדריי, שלומי ואלמוג, הומרה בשמחה ובהקלה גדולה. 

אכן, יש לנו סיבה לשמוח. יש לנו במה ובמי להיות גאים. אפשר לדמיין את הלם המשוחררים שברגע השתנה שוב עולמם, והפעם לטובה. חבריי ואני, יחד עם כל עם ישראל, שמחים עם משפחות השבים ומחזקים בעת הזו את המשפחות שעדיין ממתינות לשובם של יקיריהן. 

מדובר במבצע מורכב מאד שדרש אומץ רב מהמאשרים, מהמפקדים ובעיקר -מהמבצעים. אני מלא הערכה להם ושמח שהמבצע הצליח, והייתי מגבה אותו גם לו חלילה היה מסתיים אחרת. אני מבקש להביע את צערי על נפילתו בקרב של המפקד והלוחם הנועז פקד ארנון זמורה ז״ל ולחזק את משפחתו.

לצד שמחת ההישג המוצדקת צריך לזכור, כי כלל האתגרים איתם מתמודדת ישראל, באשר להשבת יתר 120 החטופים והחטופות, ובאשר ליתר האתגרים הביטחוניים בכלל זירות המלחמה, מול האיזור, מול העולם כמו גם מבית פנימה - נותרו כשהיו. 

ולכן, אני אומר לראש הממשלה ולכלל ההנהגה – גם היום עלינו להביט באחריות על איך נכון ואפשר להמשיך מכאן. אכן, עם ישראל חיי", כך גנץ.

בני גנץ בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד