כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
חגג את הטבח

אימאם גרמני עומד לדין: "לכל אחד יש את הדרך לחגוג את אוקטובר"

אימאם מוסלמי בעל אזרחות מצרית וגרמנית ממינכן, יגיע לדיון ביום שני הקרוב בבית המשפט בגין פוסט שכתב לאחר הטבח ב-7 באוקטובר. הפוסט נכתב בערבית עם פרצוף סמיילי

אימאם גרמני עומד לדין: "לכל אחד יש את הדרך לחגוג את אוקטובר"
מינכן, גרמניה צילום: מרדכי לובעצקי

איש דת מוסלמי יאלץ להסביר ביום שני הקרוב בבית המשפט לגבי פוסט שכתב בפייסבוק ב-7 באוקטובר 2023. האימאם כתב: "לכל אחד יש את הדרך שלו לחגוג את אוקטובר". 

האימאם מוחמד המתגורר במינכן, הגיב בעמוד הפייסבוק שלו בשעות אחר הצהריים המוקדמות של ה-7 באוקטובר 2023 על מעשי הטבח של חמאס בישראל. הפוסט נכתב בערבית עם פרצוף סמיילי.

איש הדת המצרי, שמחזיק גם באזרחות גרמנית, הושעה מקהילתו, המרכז האסלאמי במינכן (IZM), כמה שבועות לאחר מכן. כ"קהילה מוסלמית גרמנית וכחברה איננו סובלים ששנאה ואלימות מהמזרח התיכון מגיעים ליהודים ולמוסלמים בגרמניה" נמסר מהמרכז האיסלאמי.

בתחילה נימק האימאם את הודעתו בכך שהשתמש בביטוי "לחגוג את אוקטובר" כאשר שמע מחברים על פעולות חמאס נגד ישראל. עם זאת לטענתו, הוא לא היה מודע להיקף הטבח באותה עת.

הוא הגיש התנגדות לצו פלילי שהוצא נגדו על ידי הפרקליטות הכללית בגין תמיכה בפשעים חמורים לפי סעיף 126 לחוק הפלילי הגרמני. הוא יגיע לבית המשפט המחוזי במינכן ביום שני הקרוב. התביעה מאשימה את האימאם בכך שתמך ברצח וחטיפה של ישראלים, בפוסט שלו בפייסבוק.

מינכן גרמניה אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד