כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
בחילוניות לא נשאר כלום

הפובליציסט החילוני מודה: "אנחנו זקוקים לחרדים – הצבריות ללא עומק"

הפובליציסט הבכיר אמנון לורד, אמר לשניאור ובר בפודקאסט הפופולארי 'כור ההיתוך' כי "החרדים הם מאגר התרבות האחרון שנותר בישראל ואנחנו זקוקים להם"

הפובליציסט החילוני מודה: "אנחנו זקוקים לחרדים – הצבריות ללא עומק"
אמנון לורד צילום: באדיבות המצלם

הסופר והפובליציסט הבכיר אמנון לורד, התארח לשיחת עומק עם איש התקשורת שניאור ובר בפודקאסט הפופולארי 'כור ההיתוך' וסיפק אמירה מעניינת ויוצאת דופן על השטחיות המצויה לדעתו בתרבות החילונית הישראלית, כשלדבריו הישראלים זקוקים כיום לתרבות החרדית.

במסגרת הפודקאסט אמר לורד לשניאור ובר כי "הגענו למצב חירום שהחרדים הם מאגר התרבות האחרון שנותר בישראל ואנחנו זקוקים להם". לורד הוסיף והסביר כי "אנחנו רואים שהצבריות (הישראלית) יצרה דמות חד מימדית, ללא עומק".

הפובליציסט הבכיר אמר כי "אני מסתכל על האנשים האלה בציבור הישראלי, כמו יאיר גולן, ומתברר שאלה אנשים מאוד שטוחים. אם אתה שואל אותי, יש הבדל בין האנשים האלה לדורות קודמים. יש הבדל בין הרמטכ"ל הרצי הלוי לסבא שלו שגדל במשפחה דתית. אני מאמין שעולמו היה קצת יותר עמוק משל הרמטכ"ל הנוכחי".

לורד גולל ב'כור ההיתוך' את ההתפכחות שלו מהשקפות השמאל, וסיפר בין היתר כי לפני מספר חודשים ביקר בקיבוץ שמזוהה עם השמאל. "ידיד שלי, עיתונאי ידוע שפגשתי שם סיפר שנפגש עם ראשי המחאה נגד הממשלה אשר הציבו לעצמם מטרה להוכיח לעיני הביביסטים שביבי לא יכול לספק את הסחורה ולא תהיה משילות בישראל. שהליכודניקים יבינו שאינם יכולים לסמוך על נתניהו".

אמנון לורד שניאור ובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד