כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
שיבח את החיילים

הרמטכ"ל בגבול עזה עם הלוחמים החרדים: "לא לתת לאויב לחדור"

הרמטכ"ל ללוחמי הגדוד החרדי בגבול עזה: "המשימה הראשונה היא הגנה על היישובים, לא לתת לאויב לחדור". במסגרת הביקור, קיים הרמטכ״ל שיח עם לוחמי הגדוד ושיבח אותם על עשייתם

הרמטכ"ל בגבול עזה עם הלוחמים החרדים: "לא לתת לאויב לחדור"
הרמטכ"ל עם לוחמים חרדים צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי ביקר אתמול (רביעי) בגדוד 97 של חטיבת כפיר הפועלים בחטיבה הצפונית באוגדה 143, עם מפקד האוגדה, תת-אלוף אבי רוזנפלד, מפקד החטיבה הצפונית, אלוף-משנה חיים כהן ומפקדים נוספים. במסגרת הביקור, קיים הרמטכ״ל שיח עם לוחמי הגדוד ושיבח אותם על עשייתם.

הרמטכ"ל משוחח עם החיילים צילום: דובר צה"ל
 
דברי הרמטכ״ל לחיילים: "אני רוצה לדבר איתכם על שתי משימות, המשימה הראשונה הגנה על היישובים כאן, ויש לכם כאן יישובים קרובים, יש לכם כאן עיר קרובה, עם אחריות גדולה מאוד להגן במרחב הגבול, לשמור מרחב אבטחה מאוד יציב, שלא נכנס אליו אויב, שלא עוברים אותו, שלא מתקרבים לגדר ולדעת, כשיש ניסיון חדירה, להגיב מהר, להגיב בנחישות, להגיב במקצועיות, גם לא לתת לאויב לחדור, וגם לתת לתושבים כאן הרבה מאוד ביטחון".

דברי הרמטכ״ל ללוחמים החרדים צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל הוסיף לחיילים: "צה"ל צריך היום יותר לוחמים, אנחנו רוצים שאתם תראו שאפשר להיות לוחם חרדי. גם ללמוד, גם להגן על ביטחון המדינה. תמשיכו לעשות טוב, גם להגן על התושבים כאן, גם להיות חלוצים, חרדים לוחמים, כל אחד איפה שהוא מגדיר את עצמו. אנחנו נחזק את הגדוד ונראה שאתם כל תקופה עושים יותר, מתחזקים יותר ומוכיחים שזו הדרך הנכונה".

הרמטכ"ל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד