כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
חסידות בקלאס

"מופע מוזיקה חסידי שטרם נראה כמותו בישראל"

קונצרט המוזיקה הגדול 'חסידות בקלאס' חוזר בענק כשהפעם ייערך על הבמה היוקרתית של אמפיתאטרון קיסריה, עם ליינאפ שירים חדש לחלוטין, תפאורה נדירה והפקה יוצאת דופן • בשיחה עם מפיק האירוע יצחק ראשי, הוא מספק הצצה למה שצפוי באירוע ומספר על ההקשר המצמרר למלחמה

"מופע מוזיקה חסידי שטרם נראה כמותו בישראל"
מופע הצדעה ענק צילום: מד"א

גדול יותר, עוצמתי יותר: חלומו של כל חובב מוזיקה חסידית עומד להתגשם שוב, עם חזרתו של המופע 'חסידות בקלאס' שעומד להתקיים בעז"ה בי"ט סיון 25.06 ביוזמת ארגון ידידי מד"א אשר מקיימים מופע הצדעה עבור צוותי מגן דוד אדום בעזרתו של תורם אנונימי ותיק של מגן דוד אדום. על הבמה הגדולה בקיסריה יעלו החזן העולמי יצחק מאיר הלפגוט, אמן הרגש שולם למר וכוכב המוזיקה היהודית ישי ריבו. האירוע ינוהל תחת שרביטו של המאסטרו יונתן רזאל, שעיבד את כלל שירי המופע ואף ינצח על האירוע ובהנחייתה של אשת התקשורת המוערכת סיוון רהב מאיר.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים למופע חסידות בקלאס>>

מופע ענק צילום: מד"א


מפיק האירועים המפורסם יצחק ראשי משתף במה שהתרחש מאחורי הקלעים של ארגון האירוע. "אני יכול לספר לך שאנחנו עובדים על האירוע הזה למעלה משנה", משתף בתחילת השיחה עמו. "יומיים וחצי אחרי שהסתיים המופע הקודם כבר התחלנו לעמול על ההכנות של האירוע השנה, לאור כמות הפידבקים החיוביים שקיבלנו".

למה בחרתם לקיים אותו השנה בקיסריה?

"בהתחלה חשבנו לקיים אותו שוב בהיכל התרבות, אולם זה לא עלה בידינו, אז זרקתי חצי ברצינות חצי בצחוק - בוא נעשה את זה בקיסריה, ולאט לאט הרעיון הזה תפס תאוצה. אני שמח שאנחנו יכולים לקיים את המופע במקום שיש בו אווירה, יוקרה ומסורת שאין בשום מקום אחר".

יח"צמפיק האירוע. יצחק ראשיצילום: יח"צ


מה צפוי לנו במופע?

"אני לא יכול לספר הרבה", אומר לא בהלצה. "אני כן יכול לומר שזהו לא שחזור של המופע בשנה שעברה, אלא מופע חדש לחלוטין, עם שירים חדשים ועיבודים חדשים. התזמורת הסימפונית ירושלים, יחד עם הניצוח והעיבודים של יונתן רזאל, מייצרים קונצרט של קלאסיקות חסידיות". ראשי מוסיף כי גם בפן ההפקתי צפויים מספר חידושים מפתיעים. "אנחנו כרגע עובדים על מיצג הפקתי מאוד מיוחד שיהיה על הבמה. זה דורש קצת אופרציה מורכבת, אבל התוצאה צפויה להיות עוצמתית ביותר".

קונצרט ההנצחה זכה השנה לשם "מנצחים לחיים", מתוך הוקרה והערכה לצוותי מגן דוד אדום אשר פועלים ללא לאות למען הצלת עם ישראל מאז השביעי באוקטובר, וכן עבור הנצחת זכרם של החללים הרבים אשר חרפו נפשם למען חייהם של אחרים. "במציאות שבה אנו חיים אי אפשר להפריד דבר מהמלחמה שמתנהלת בימים אלו. גם הליינאפ שנבחר למופע יביא לידי ביטוי מסרים מרגשים שיתחברו לאתגרים שאנו עוברים כעם, עם עטיפה של לחנים ועיבודים מנחמים ומעודדים". עוד מוסיף בנושא זה: "אני יכול לספר לך שמלכתחילה יונתן הציע כמה כיוונים של נאמברים למופע ואני פסלתי אותם מכיוון שחשבתי שהם כבדים מדי. בדיעבד התברר שהוא ניבא ולא ידע מה ניבא. בשירים הללו יש מספר נקודות שמתחברות באופן מצמרר לנושא של המלחמה וכך הנאמברים האלו חזרו לקדמת הבמה".

באשר לגדולי הזמר אשר יופיעו על הבמה מספר ראשי: "הזמרים יופיעו כל אחד לחוד וכן בצוותא, כדואט, שלישייה וקוורטט. השילוב בין הקולות והסגנונות השונים, מתמזגים באופן הרמוני נהדר בזכות העבודה המוזיקלית הנפלאה שעשה כאן יונתן רזאל.

"אני קורא לכל מי שאוהב מוזיקה טובה ואיכותית להקדים ולהזמין כרטיסים וליהנות מקונצרט בלתי נשכח וכן לתרום על ידי רכישת הכרטיס להמשך הפעילות החשובה ומצילת החיים של ארגון מגן דוד אדום", מצהיר בהתרגשות בסיום השיחה עמו.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים למופע חסידות בקלאס>>
 

חסידות בקלאס יצחק ראשי מד"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד