כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
בהודעה משותפת

מנהיגי המדינות שאזרחיהן בשבי: "קוראים לחמאס לקבל את ההצעה"

מנהיגי המדינות שאזרחיהן בשבי חמאס הוציאו הודעה משותפת, שבה נכתב כי "אין לנו זמן להפסיד, אנו קוראים לחמאס לקבל את ההודעה כפי שישראל מוכנה לקבלה". בין המדינות: ארצות הברית, ארגנטינה, אוסטריה וברזיל

מנהיגי המדינות שאזרחיהן בשבי: "קוראים לחמאס לקבל את ההצעה"
תמונות החטופים צילום: ארנון בוסאני

אחרי הדיווח לפי חמאס מסרב להתקדם על ההצעה הישראלית שחשף הנשיא ביידן, המדינות שלהן יש אזרחים בשבי החמאס יצאו בהודעה משותפת בה קראו לחמאס לקבל את ההצעה.

על ההצעה חתמו מנהיגי ארצות הברית, ארגנטינה, אוסטריה, ברזיל, בולגריה, קנדה, קולומביה, דנמרק, צרפת, גרמניה, פולין, פורטוגל, רומניה, סרביה, ספרד, תאילנד ובריטניה.

״כמנהיגי מדינות המודאגות עמוקות לבני הערובה המוחזקים על ידי חמאס בעזה, כולל רבים מאזרחינו שלנו, אנו תומכים באופן מלא בתזוזה לקראת הפסקת אש ושחרור בני ערובה שכעת על השולחן, וכפי שהתווה הנשיא ביידן ב-31 במאי 2024", נכתב. 

"אין זמן להפסיד. אנו קוראים לחמאס לסגור את ההסכם הזה שישראל מוכנה להתקדם איתו ולהתחיל בתהליך שחרור אזרחינו. אנו מציינים כי הסכם זה יוביל להפסקת אש מיידית ושיקום עזה יחד עם הבטחות ביטחוניות לישראלים ולפלסטינים, והזדמנויות לשלום ארוך טווח מתמשך יותר, ופתרון שתי מדינות", נכתב בהודעה

המנהיגים סיכמו: "ברגע מכריע זה, אנו קוראים למנהיגי ישראל כמו גם לחמאס לעשות את כל הפשרות הסופיות הנדרשות כדי לסגור את העסקה ולהביא הקלה למשפחות החטופים שלנו, כמו גם לאלה משני הצדדים של הסכסוך הנורא הזה, כולל האוכלוסיות האזרחיות. הגיע הזמן שהמלחמה תסתיים והעסקה הזו היא נקודת ההתחלה ההכרחית".

חמאס עסקת חטופים מלחמת חרבות ברזל ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד