כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
קורת רוח וגג

בברכת גדולי הדור: הבשורה המהפכנית שתסייע לזוגות צעירים לרכוש דירה

ראשי חברת 'קרנות תשרי' עלו למעונם של גדולי הדור והציגו בפניהם את הבשורה השמחה. גדולי הדור הביעו שביעות רצון וקורת רוח מהיוזמה שתסייע לעוד זוגות צעירים לרכוש קורת גג, מבלי להקשות על ההורים, ובירכו את המנהלים לסייעתא דשמיא והצלחה מרובה

בברכת גדולי הדור: הבשורה המהפכנית שתסייע לזוגות צעירים לרכוש דירה
בהסכמת גדולי הרבנים צילום: יח"צ

קפיצת דרך בבשורת המהפכה השמחה של 'קרנות תשרי. בד בבד עם ההתעניינות העצומה בתקופה האחרונה מכל שדרות החברה החרדית, עלו ראשי 'קרנות תשרי' למעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל כדי להציג בפניהם את הבשורה השמחה ולקבל את ברכתם.

להצטרפות למהפכה הגדולה לחצו כאן>>>

בראש המשלחת שעלתה לגדולי הדור עמדו הרב משה מונטג ומר תור רוזנברג מיזמי ומייסדי החברה. תחילה הגיעו למעונו של מרן ראש הישיבה הגרמ"ה הירש שליט"א שבגבעת הישיבה והתקבלו בחביבות מופלגת. מרן ראש הישיבה שמשקיע זמן יקר מסדר יומו העמוס בניסיון להקל על מעמסת הדיור הבלתי אפשרית שעל כתפי ההורים והזוגות הצעירים, שמח מאוד לשמוע על הבשורה השמחה שתקל משמעותית על רכישת דירה באזורי הביקוש בתוככי השכונות החרדיות.

יח"צהרבנים הביעו קורת רוח צילום: יח"צ

מרן שליט"א התעניין לעומקה  של התכנית וההיגיון הכלכלי שעומד מאחוריה. הוא הביע התפעלות מהירידה לפרטים, ומהבשורה החדשנית של רכישת דירה בהון עצמי נמוך מאוד של 13.5 אחוז בלבד, וכן מהמתווה של הלוואה לחמש שנים כשלאחר מכן הזוג הצעיר, שהתבסס כלכלית, לוקח על כתפיו את האחריות מכתפי ההורים.

גם במעונו של מרן ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן התקבלו ראשי החברה בהערכה רבה. מרן שליט"א ציין כי דווקא בתקופה כלכלית קשה כזו, בפרט לציבור האברכים ובני התורה, חשוב מאוד לעמוד לימינם עם היוזמה המהפכנית והחשובה של 'קרנות תשרי'. הוא בירך בחום ואיחל הצלחה מרובה וסייעתא דשמיא.

מרן ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי שקיבל את מנהלי החברה שמח לשמוע על הרעיון החדשני שיכיר בעבודה הפוטנציאלית של נערות שלומדות מקצוע, ומתכוונות לעסוק בו בהמשך החיים אחרי החתונה. מרן שליט"א אמר כי זהו יום שמח מאוד, שבו הציבור החרדי מתבשר על יוזמה שהופכת את הקערה על פיה ומאפשרת תכנון מחדש של שוק הדיור החרדי, ואורך נשימה להורים המחתנים.

יח"צבמוענם של גדולי ישראלצילום: יח"צ

לאחר הביקור אצל גדולי הדור שליט"א סיכמו ראש 'קרנות תשרי' בסיפוק רב את סבב הביקורים, והבטיחו כי החברה תמשיך להתאים את מסלולי ההלוואות לצרכי המגזר החרדי תוך התייעצות רציפה ומתמדת עם קבריניט ומנהיגי העדה אשר לאורם אנו חיים.

להצטרפות למהפכה הגדולה לחצו כאן>>>

משה מונטג קרנות תשרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}