כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
סקר מזעזע

צעירי בריטניה מאמינים שלישראל אין זכות קיום 

רוב הבריטים הצעירים מאמינים שישראל לא צריכה להתקיים. יותר מ-50% מהבריטים מתחת לגיל 25 חושבים שממשלת נתניהו אשמה במלחמה בעזה, כך עולה מסקר חדש בבריטניה

צעירי בריטניה מאמינים שלישראל אין זכות קיום 
אילוסטרציה צילום: pixabay

רוב בני 18 עד 24 בבריטניה מאמינים שישראל לא צריכה להתקיים ואין לה גם זכות קיום, כך עולה מסקר חדש. הנתונים, שפורסמו על ידי אתר החדשות השמרני UnHerd, מראים כי 50% מאותה קבוצת גיל גם חושבים שממשלת ישראל אשמה במלחמה בעזה.

רק 25% חושבים שחמאס אשם במלחמה, בעוד 15% מאשימים את הציבור הישראלי ו-8% את העם הפלסטיני. 19% אומרים שכולם אשמים באותה מידה.

עוד עולה מהסקר, כי צעירים מתעניינים משמעותית במלחמת עזה מאשר במלחמת אוקראינה רוסיה, כך עולה מהסקר שפורסם בעיתון היהודי הבריטי Jewish chronicle. הסקר מגיע לאחר חודשים של הפגנות פרו-פלסטיניות נרחבות בקרב סטודנטים באוניברסיטאות ברחבי בריטניה נגד מלחמתה של ישראל בעזה.

נשיא איגוד הסטודנטים היהודים, אדוארד אייזקס, אמר לעיתון שמספר הסטודנטים היהודים יצנח באוניברסיטאות שלא יצליחו להתמודד עם האנטישמיות.

בציבור הבריטי כולו, 31% אומרים שמלחמת עזה היא באשמת חמאס. 27% אומרים שממשלת ישראל אשמה בעוד 25% אומרים שזה תלוי באותה מידה בשני הצדדים.

בריטניה אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד