כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"ישראל מותקפת"

הרצוג: "אי אפשר להישאר אדישים לטרור מלבנון"

נשיא המדינה הרצוג קרא לקהילה הבינלאומית לא להישאר אדישים לטרור המופנה לעבר ישראל מלבנון. "ישראל מותקפת מדי יום, כבר חודשים ארוכים, על ידי זרועותיה של איראן בלבנון", אמר

הרצוג: "אי אפשר להישאר אדישים לטרור מלבנון"
שיגור של חיזבאללה צילום: תעמולת חיזבאללה

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס הערב (רביעי) בטקס הממלכתי לציון יום ירושלים לחשש ממלחמה עם לבנון וקרא לעולם לא להישאר אדישים. 

הרצוג אמר: "אני מבקש להתייחס מכאן - מבירת ישראל - למה שקורה בצפון, ולאירוע הקשה שהתרחש היום אחר הצהריים בחורפיש. אני שולח מכאן תפילה להחלמה ורפואה שלמה לפצועים מההתקפה הנפשעת. אני מחבק ומחזק את תושבי הצפון והדרום ואת החיילים והחיילות העומדים על משמר ארצנו ואומר להם: אנחנו איתכם. מדינה שלמה איתכם".

הוא פנה למדינות העולם ואמר: "אני פונה מכאן לקהילה הבינלאומית ולמנהיגיה ומדגיש - אי אפשר להישאר אדישים לטרור הזה, מלבנון ובכלל. ישראל מותקפת מדי יום, כבר חודשים ארוכים, על ידי זרועותיה של איראן בלבנון, תוך הפרה בוטה של כל ההסכמים וההחלטות הבינלאומיות".

לדבריו, "העולם צריך להתעורר ולהבין שלישראל לא נותרת ברירה אלא להגן על אזרחיה ואין להתפלא כשהיא תעשה זאת בעוצמה ובתקיפות יותר ויותר ואל תבואו בטענות כאשר המצב יצא משליטה.

זה לא הזמן לעמוד מנגד ולתת לאיזור להסלים. צריך לבלום ולעצור את התוקפנות המרושעת הטרוריסטית הזאת", אמר.

הנשיא הרצוג מלחמת חרבות ברזל חורפיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד