כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
מחר באשדוד

בפיטסבורג ישלימו את ההקפות שניות במעמד הכנסת ספר תורה

ספר התורה יוכנס מחר לבית המדרש של חסידי פיטסבורג לע"נ של איש החסד והמעש הרב אבישלום ינקוביץ זצ"ל שנפטר בצעירותו. במסגרת המעמד יקיימו ריקודי תשלומין למעמד "הקפות שניות" הנהוגה בחסידות, שבוטל בהוראת האדמו"ר, עם פרוץ המלחמה בדרום הארץ ביום שמחת תורה

בפיטסבורג ישלימו את ההקפות שניות במעמד הכנסת ספר תורה
הכנסת ספר תורה בפיטסבורג בשנת תשפ"א צילום: שוקי לרר

התרגשות רבה בקרב תושבי אשדוד החרדית בכלל וחסידי פיטסבורג בפרט, לקראת מעמד הכנסת ספר תורה שיוכנס מחר, ער"ח סיון, להיכל הישיבה לצעירים "בני אברהם" שע"י מוסדות החסידות בעיר אשדוד.

ספר התורה שנכתב בהידור רב, לע"נ איש החסד והמעש, הבלתי נשכח, ר' אבישלום ינקוביץ זצ"ל, שעסק בצרכי ציבור באמונה בעיר, התנדב רבות בארגון רפואה והיה אהוב על רבים מתושבי העיר, שדמותו המיוחדת עדיין עומדת לנגד עיניהם, כאיש חסד מיוחד, בעל לב טוב ורחב כאולם, שהתמיד בעשיית חסדים והטבה לבריות ללא כל תמורה. נודב על ידי בני המשפחה שיחי', שזכו בסיעתא דשמיא לברך על המוגמר ולהשלים את כתיבת ספר התורה לעילוי נשמתו של ראש משפחתם.

המעמד האדיר יערך ברוב עם הדרת מלך בראשות האדמו"ר מפיסטבורג שצפוי לשוב לארה"ק בשעות הבוקר המוקדמות, בתום מסע הקודש לארה"ב, שם שהה במשך כשבועיים ימים, לטובת חיזוק וביסוס המוסדות בארה"ק.

במסגרת מעמד "הכנסת ספר תורה", יקיימו בחסידות ריקודי תשלומין למעמד "הקפות שניות" הנהוגה בחסידות, שבוטל בהוראת האדמו"ר, עם פרוץ המלחמה בדרום הארץ ביום שמחת תורה.

קודם למעמד יתכנסו חסידי פיטסבורג יחד עם המונים מתושבי העיר, בחלקת אהל הציון הקדוש של האדמו"ר התפארת מרדכי זיע"א, הטמון בעיר אשדוד, לתפילת רבים, ביום המסוגל ער"ח סיון, לסדר אמירת תפילת השל"ה, להצלחת הצאצאים בתורה ויראת שמים ולהעתיר לישועת הכלל והפרט. 

בעיריית אשדוד כמו גם גורמי הביטחון בעיר קיימו ישיבה עם הנהלת המוסדות, לצורך הערכות לתהלוכת הענק, שתצא מבית המשפחה ברחוב יהודה המכבי ברובע ו' בעיר, לאורכם של הרחובות המרכזיים של רובע ג' לעבר היכל הישיבה הממוקם בקרית החסידות ברח' יצחק הנשיא.

באדיבות המצלםהמודעה על המעמד צילום: באדיבות המצלם

הרבי מפיטסבורג חסידות פיטסבורג אבישלום ינקוביץ אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד