כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
סערה אחרי הביקור

המועמד לראשות העיר שנפגש עם נתניהו: "הממשלה לא הפקירה את התושבים, דאגה להם לבתי מלון"

נתניהו ביקר בקרית שמונה, לא נפגש עם ראש העיר - ועורר סערה | מועמד הליכוד שכן השתתף בסיור עם נתניהו: "הממשלה לא הפקירה את התושבים, היא דאגה להם לבתי מלון" | לשכת ראש הממשלה: "לסיור לא הוזמנו גורמים אזרחיים"

המועמד לראשות העיר שנפגש עם נתניהו: "הממשלה לא הפקירה את התושבים, דאגה להם לבתי מלון"
נתניהו בקרית שמונה צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

ראש הממשלה נתניהו סייר הבוקר (רביעי) במחנה ׳גיבור׳ בקרית שמונה, שנפגע באחרונה במתקפות חיזבאללה. למרות שהגיע לעיר המטווחת, בחר נתניהו שלא להיפגש עם ראש העיר אביחי שטרן - שתקף: "לתושבי קריית שמונה אין זמן, סבלנות וכסף להצגות של פוליטיקה זולה בזמן מלחמה. אם ראש הממשלה היה באמת מבקש ורוצה להוביל שינוי בקריית שמונה, הוא היה חייב את ראש העיר לצידו, יחד עם מנהלי האגפים והמחלקות".

"לצערי, בשביל הממשלה הזו - הכל הצגה", הוסיף שטרן. "פייק של אכפתיות. פייק של ביטחון פייק של עשייה. רה"מ הגיע ל"סיור" רושם בצפון והקיף עצמו בשחקנים בכדי לחזק את מעמדו הליכודי. הצפון בוער וראש הממשלה עושה פוליטיקה קטנה. כציוני, כישראלי, כאיש ליכוד בהווה, כתושב קריית שמונה וכראש העיר קריית שמונה - אני כואב את הפוליטיקה שלנו".

למרות שלא פגש בשטרן, בחר נתניהו להיפגש דווקא מועמד הליכוד לראשות העיר אלי זפרני. בראיון לרדיו 'קול ברמה' הפגין זפרני ניתוק ואמר: "הממשלה לא הפקירה את התושבים. הממשלה דאגה לתושבים לבתי מלון ולכלכלה".

"מה שאומרים בתקשורת זה שקר", תקף זפרני בראיון לאבי גדלוביץ' ונתן משי בתכנית 'אחת בצהריים'. "נתניהו לא דילג על החמ"ל כי הוא לא הגיע לעיר אלא לבסיס 'גיבור'. ראה"ע אביחי שטרן הפקיר את העיר, הוא בכלל לא נמצא בה. אם נתניהו היה מגיע לקרית שמונה הוא היה פוגש את שטרן".

שר הפנים משה ארבל תקף גם הוא את החלטה של נתניהו שלא להיפגש עם ראש העיר: "החלטת צוות לשכת ראש הממשלה למדר את ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן מהסיור שהתקיים בעיר מעידה על שיקול דעת לקוי וחוסר ממלכתיות בזמן מלחמה. מצופה מראש הממשלה להתנער מהתנהלותם השגויה".

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום סיור צבאי והערכת מצב ביטחונית בגבול הצפון. לא תואמו לו פגישות אזרחיות, לרבות לא עם ראש עיריית קריית שמונה. לסיור לא הוזמנו גורמים אזרחיים. מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי נפגש אתמול עם ראשי הרשויות בצפון, לרבות עם ראש העיר קריית שמונה".

ראש הממשלה נתניהו קרית שמונה מלחמה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד