כ' כסלו התשפ"ה
21.12.2024
חשיפה

אלו הזוכים במכרז הפרסום והיח״צ של ׳מאוחדת׳ במגזר החרדי

הזוכים במכרז הפרסום, היח״צ והאסטרטגיה של ׳מאוחדת׳ במגזר החרדי - קבוצת ׳גל אורן לרנר׳ - ׳ביכלר אסטרטגיה׳

אלו הזוכים במכרז הפרסום והיח״צ של ׳מאוחדת׳ במגזר החרדי
מאוחדת צילום: יח"צ

לאחר שנה של תהליך ועשרות מתמודדים - קבוצת הפרסום והיח״צ הגדולה ביותר במגזר החרדי משרד הפרסום ׳גל אורן לרנר׳ - ומשרד ׳ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור׳, זכו יחד במכרז של קופת חולים ׳מאוחדת׳. קבוצת הפרסום והיח״צ תוביל יחד את האסטרטגיה והקמפיינים של ׳מאוחדת׳ במגזר החרדי.

יח"צזכו במכרזצילום: יח"צ

ההצלחה של קבוצת "גל אורן לרנר" ו"ביכלר אסטרטגיה" במכרז הגדול, מהווה הוכחה נוספת לכוחה העצום של השותפות הייחודית הזו. שני המשרדים המובילים בתחומם גייסו את מיטב הכישורים והניסיון על מנת להציג מענה כולל, מקצועי וחדשני לצרכי לקוחותיהם הרבים בהתאמה מלאה לקהל היעד החרדי. יחד הם ימשיכו להוביל את חזית הפרסום והיח"צ של "מאוחדת" בקהילה החרדית אל עבר הצלחה והישגים חשובים.


 

גל אורן ביכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}