כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
אחווה של תורה

ובאו כולם: אירוע "אבות ובנים" הגדול בעולם

כאלף אבות ובנים צפויים להשתתף ביום ראשון הקרוב באירוע הכנה לחג מתן תורה בבנייני האומה בירושלים. כל הפרטים

ובאו כולם: אירוע "אבות ובנים" הגדול בעולם
מופע ולימוד צילום: יח"צ

בימים אלו, ערב חג השבועות, זמן מתן תורתנו, כאלף אבות ובנים מתכוננים לאירוע מרגש ומיוחד במינו שייערך ביום ראשון הקרוב, ג' סיוון, בבנייני האומה בירושלים. האירוע, תחת הכותרת "ובאו כולם", נועד לחזק את הקשר בין הדורות ולהעצים את אהבת התורה בקרב המשפחות.

הערב יפתח בלימוד תורה משותף של האבות והבנים, כאשר ההפקה דואגת לספק חומר לימוד מותאם בנושא מצוות תלמוד תורה. לאחר מכן, יתקיים מופע מרהיב של שירת המונים עם השיר "ברכת הבנים" בהשתתפות אוהד מושקוביץ ובניצוחו של המאסטרו אהרל'ה נחשוני, אשר ינחו את הקהל לשירה במגוון קולות, לצורך הפקת קליפ מיוחד.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן>>>

בנוסף ללימוד ולשירה, צפויה הגרלה מסקרנת של פרסים יקרי ערך לילדים, במטרה להוסיף עניין וציפייה לאירוע המיוחד. גם הגוף יתענג, שכן תוגש ארוחת ערב בשרית ומפנקת לכל משתתף.

"מדובר בחוויה רוחנית עוצמתית המשלבת את היופי שבלימוד תורה עם שמחת החיבור המשפחתי", אומרים המארגנים מארגון 'אחוות תורה'. "אנחנו מזמינים את כל הציבור להצטרף אלינו וליהנות מערב בלתי נשכח של התעלות רוחנית והתרגשות".

ההרשמה לאירוע, שייערך ביום ראשון ג' סיוון בשעה 17:30 בבנייני האומה, נמשכת בימים אלו. מארגני האירוע מבטיחים לדאוג לכל הפרטים הטכניים, כך שהמשתתפים יוכלו להתמקד אך ורק בחוויה הרוחנית.

הבטיחו את מקומכם במעמד המחזק והמרומם!

לרכישת כרטיסים לחצו כאן>>>

אחוות תורה אבות ובנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד