כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
במאהל הגבורה

האחות השכולה ערכה ברית וקראה על שם אחיה שנפל בקרבות

שמונה חודשים לאחר נפילתו של לוחם מגלן עמיחי ונינו הי"ד בקרבות לטיהור כפר עזה - החליטה אחותו לקרוא לבנה על שמו בברית שהתקיימה הבוקר במאהל הגבורה בירושלים

האחות השכולה ערכה ברית וקראה על שם אחיה שנפל בקרבות
ברית המילה צילום: צילום: פורום הגבורה

שמחה נוספת במאהל הגבורה בירושלים של המשפחות השכולות. הבוקר (רביעי) נערכה במקום ברית לאחיינו של לוחם מגלן, עמיחי ונינו הי"ד, שנפל בשבעה באוקטובר בקרב על כפר עזה. אחותו, חרות ראפ, שילדה בשבוע שעבר את בנה, החליטה יחד עם המשפחה לקיים את הברית במאהל ולקרוא לתינוק על שם דודו - עמיחי דוד. באירוע השתתפו עשרות בני משפחה יחד עם ציבור רחב שהגיע לחזק את המשפחה ולשמוח בשמחתה.

קריאת שם התינוק צילום: פורום הגבורה

סמל עמיחי ונינו נפל במהלך הקרבות לטהור כפר עזה. ונינו, יחד עם חבריו לצוות, יצאו מהמוצב שבו הם היו והחלו להילחם במחבלים שהגיעו לשדרות, ולאחר שהם הבינו שעיקר ההתחרשות מתרחשת בקיבוצים הם יצאו לעבר כפר עזה. שהגיעו למקום עברו הצוות מבית לבית במטרה לטהר את המקום כאשר באחד הבתים נתקל מפקד הצוות במחבל שפצע אותו אנוש. במהלך הפינוי של המפקד, יחד עם פצועים נוספים, פתחו מחבלים באש לעבר הרכב וכתוצאה מכך ונינו נהרג במקום תוך שהוא מנסה להציל את חייו של מפקדו. 

נזכיר כי מדובר בברית שנייה שמתקיימת במאהל הגבורה לאחר שבשבוע שעבר התקיימה במקום ברית לבנו של הרב נערן אשחר הי"ד שנפל בגבול הצפון לפני שישה חודשים. את המאהל הקימו משפחות שכולות מפורום הגבורה לפני חמישה שבועות סמוך למשרד ראש הממשלה. את המאהל הקימו משפחות לחיילים שנפלו במסגרת מלחמת חרבות ברזל ושייכות לפורום הגבורה, בו חברה בין היתר גם משפחת ונינו. 

עד כה אלפים רבים הגיעו למאהל הגבורה, שנמצא בכיכר אגרנט הסמוכה לסינמה סיטי, על מנת לחזק את המשפחות. בהמשך היום צפויים להתקיים במאהל שיחות רבות לכבוד יום ירושלים, כאשר בעשה 17:00 תתקיים שיחה של תא"ל עופר וינטר שיגיע לחזק את המשפחות במקום. נציין כי המאהל פועל מידי יום בשעות 11:00-23:00 בכיכר אגרנט, סמוך לסינמה סיטי בירושלים.

ברית מילה מלחמת חרבות ברזל כפר עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד