כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
בדרך לבני ברק

תיעוד שערורייתי: נהג האוטובוס מכה באכזריות את הנוסע החרדי

נהג של חברת קווים זעם על נוסע חרדי, באוטובוס שעשה דרכו מביתר עילית לבני ברק, התנפל עליו וחבט בו באגרופיו באכזריות. חברת קווים בתגובה: "רואים את המקרה בחומרה רבה מאוד ומוקיעים מקרי אלימות, יהיו הנסיבות אשר יהיו"

תיעוד שערורייתי: נהג האוטובוס מכה באכזריות את הנוסע החרדי
אוטובוס קווים צילום: בחדרי חרדים

החרדים כבר התרגלו לעובדה שהם שק החבטות של החברה הישראלית. מה שהתחיל באלימות משטרתית חריגה במחאות, המשיך בהילולת ל"ג בעומר במירון ולא נעצר באירועים נוספים ברחבי הארץ, מחלחל עמוק לתודעת הציבור הישראלי. אמש נחצו "הקווים" כשנהג אוטובוס תועד מכה באכזריות נוסע חרדי במהלך נסיעה מביתר עילית לבני ברק.

הנהג מכה את הנוסע החרדי צילום: באדיבות המצלם

האירוע המזעזע התרחש אמש (שלישי) בקו 139 של חברת קווים שעשה את דרכו מביתר לבני ברק. על פי עדות של מספר נוסעים באוטובוס, הרוחות התלהטו לאחר שהנוסע לחץ בטעות על לחצן העצור במחלף מסובין. נהג האוטובוס הזועם התפרע והכה את הנוסע המבוהל בפראות עד זוב דם.

בסרטון, שצולם ע"י אחד הנוסעים, ניתן לראות את הנהג, ככל הנראה בעל מבטא ערבי, מפליא את מכותיו בנוסע, כשברקע נשמעים נוסעים שמבקשים ממנו לחדול ממעשיו - וילדות נשמעות בוכות מבהלה.

חברת "קווים" הגיבה לתקרית המזעזעת והודיעה כי תזמן את הנהג האלים לשימוע לפני פיטורים. "החברה רואה את המקרה בחומרה רבה מאוד ומוקיעה מקרי אלימות יהיו הנסיבות אשר יהיו. הנהג המעורב יזומן לשימוע לפני פיטורים בנסיבות חמורות", נמסר מהחברה.

חברת קווים אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 76 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד