כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
בשעות הקרובות

פעם בשנה: סגולת הרבנית קולדצקי לזיווגים הגונים ולזרע של קיימא

רווקות ומי שלא זכו לפרי בטן, שמנה לב: בשעות הקרובות עולה הרבנית קולצדקי תליט"א, בתו של מרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, לקברו של שמואל הנביא, שם תזעק בדמע ובתחנונים – אנחנו רוצות ילדים, זרע אנשים, אנשי אמת יראי אלוקים! • בנוסף- מתנה מיוחדת! ספר התהילים עם ההקדשה האישית!

פעם בשנה: סגולת הרבנית קולדצקי לזיווגים הגונים ולזרע של קיימא
תפילה מיוחדת צילום: קופת העיר

פעם בשנה, הסגולה המיוחדת של הרבנית קולדצקי תתבצע היום, בשעות הקרובות, בקברו של שמואל הנביא ע"ה, וכל הרווקות המבוגרות, כל הנשים הנשואות שלא זכו לפרי בטן, גם רווקים וגם מי שמתמודדים עם צער גידול בנים מוזמנים להצטרף, מכאן תצא רכבת אדירה של ישועות בעז"ה בתפילה, בתקווה ובאמונה שכל אחת ואחת תיוושע בעז"ה בעקבות מעמד התפילה נורא הוד שיתקיים בשעות הקרובות. 

זה כבר הפך למסורת של ישועות גלויות. מדי שנה ביום ההילולא של איש האלוקים שמואל הנביא, פוקדת הרבנית קולדצקי תליט"א את הציון הקדוש, וזועקת בדמעות שליש למען בנות ישראל, ובמיוחד למען הרווקות המייחלות בכל לב להקים בתים כשרים בישראל, וללדת בנים ובנות צדיקים וצדיקות. 

לקבלת ספר התהילים המיוחד הקליקו כאן>>>

שם, בקברו של איש האלוקים שנולד הודות לבכיותיה של אמו חנה, שהעתירה והתפללה בדמעות שליש, וזכתה ל'זרע אנשים' הבן שהאיר את העולם כולו באורו הגדול. 

שם במקום שבו נשפכו כל כך הרבה דמעות של רווקות מבוגרות ונשים עקרות שרצו כל כך להיוושע בפרי בטן. 

שם במקום הקדוש הזה תעמוד הרבנית הצדקנית, ותזעק בכל כוחה לישועתן של הרווקות המבוגרות, לישועה הפרטית של כל אחת ואחת מהן. היא תזכיר את השמות בפרטות, תתפלל ותחזור ותתפלל, תזעק מעמקי לבבה ותשוב ותזעק כדי לפעול ישועה.

היום, יום רביעי – חסד שבמלכות, יום ההילולא של שמואל הנביא, את חייבת להיות ברשימה שתחזיק הרבנית בידיה.

בנוסף, לתורמות הקבועות תשלח הרבנית ספר תהלים עם ברכה אישית, וזה לשון הברכה:
"אחותי היקרה תחי'ה (עם שמה המלא של התורמת), זכית לתרום תרומה קבועה לקופת העיר הקופה החשובה ביותר בעולם, קופת הצדקה שאבי  מורי יסד ותמך בכל כוחו בכל השנים בקופה זו - בזכות הצדקה תזכי לזווג הגון בקרוב חתן תלמיד חכם עם מידות טובות ויראת שמים ולילדים גדולי ישראל, מתוך בריאות איתנה. ובעז"ה הזכרתי ונזכיר את שמך בתפלה בפרטות לכל הישועות. ברכה והצלחה וישר כח גדול - ל. קולדצקי.

לקבלת ספר התהילים המיוחד הקליקו כאן>>>

 

הרבנית קולדצקי תפילת השל"ה קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד