כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
תומך טרור

שוטר בריטי פרסם הודעות תמיכה בחמאס וירצה עבודות שירות

שוטר בריטי, שפרסם הודעות תמיכה בחמאס בוואטסאפ פחות מחודש לאחר הפיגועים בישראל ב-7 באוקטובר, ירצה עבודות שרות לאחר שהודה בשתי עבירות טרור

שוטר בריטי פרסם הודעות תמיכה בחמאס וירצה עבודות שירות
משטרת בריטניה צילום: שאטרסטוק

שוטר בריטי בן 26 שפרסם הודעות תמיכה בחמאס פחות מחודש לאחר הטבח ב-7 באוקטובר קיבל עונש של עבודות שירות.

מוחמד עדיל מברדפורד שמשרת במשטרת מערב יורקשייר, שיתף שתי תמונות של חמאס שבועות ספורים לאחר המתקפה שבה נהרגו 1,200 בני אדם ונחטפו כ-250 איש לעזה, כך התברר בבית משפט השלום בווסטמינסטר.

בחודש שעבר הודה עדיל בשתי עבירות טרור לאחר חקירת מח"ש הבריטית. ההודעות שפרסם עדיל בוואטסאפ ב-31 באוקטובר וב-4 בנובמבר אשתקד, היו של מחבל חמאס עונד סרט ראש של חמאס.

על התמונה שפורסמה ב-31 באוקטובר נכתב: "היום זה הזמן של העם הפלסטיני להתרומם, ליישר את דרכיו ולהקים מדינה פלסטינית עצמאית".

על התמונה ב-4 בנובמבר היה מסר נוסף :"אנחנו נטיל דין וחשבון על כל מי שכבש את אדמותינו ואללה ישלם לכל מי ששתק על הכיבוש והדיכוי הזה" נטען כי הציטוטים שנכתבו לצד התמונה, מיוחסים שמוחמד דף ולדובר חמאס אבו עובדיה.

שני שוטרים שנחשפו לכך דיווחו על התמונות לקצינים בכירים. ואמרו שהן "גרמו להם דאגה", נמסר מהתביעה. הוא הודה בשתי עבירות טרור בחודש שעבר.

השופט פול גולדספרינג גזר על עדיל 18 חודשי עבודות שירות, ו-160 שעות עבודה נוספות למען הקהילה ללא תשלום יחד עם חילוט טלפון הנייד שלו.

בריטניה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד