כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
נהרג בתאונה

ישיבת ההסדר סופדת לרס"ל נריה כהן ז"ל: "בחור חרוץ מאוד עם שאיפות גדולות"

ישיבת ההסדר בקריית שמונה ספדה לרב סמל (במיל') נריה כהן שנהרג אמש בדרום הארץ. ראש הישיבה: "נריה תמיד היה מוכוון למטרה ופעל באופן יסודי ומדויק, הקפיד עד הפרטים הקטנים"

ישיבת ההסדר סופדת לרס"ל נריה כהן ז"ל: "בחור חרוץ מאוד עם שאיפות גדולות"
נריה כהן ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

בישיבת ההסדר בקריית שמונה ספדו לרס"ל נריה כהן ז"ל שנהרג בתאונה בדרום. ראש ישיבת ההסדר קריית שמונה, הרב אריאל ברקאי, ספד לנריה ז"ל וסיפר: "נריה היה בחור חרוץ מאוד עם שאיפות גדולות. תמיד היה מוכוון למטרה ופעל באופן יסודי ומדויק, הקפיד עד הפרטים הקטנים. הוא היה מלא שמחת חיים, הפיץ אור לכל הסובבים אותו והיה אהוב מאוד על חבריו". 

"מותו היכה בנו ובחבריו והותיר את כולנו בתדהמה ותחושת חסרון גדול על אובדן הענק שאיבדנו בלכתו. נריה לחם בגבורה והיה חייל מהמעלה הראשונה. הוא נפל תוך כדי מילוי תפקידו במילואים ומצטרף לשאר הגיבורים שנפלו במלחמה על קידוש ה'", אמר. 

חברו הקרוב מהישיבה, מתניה אמדדי, ספד: "הוא אדם אמיתי שחותר לאמת וצדק. הוא היה אדם מדויק ומאוד רגיש. הוא היה חבר נאמן וקרוב שבמבט אחד היה קורא אותנו כמו כף ידו. שאפתן עם יכולות גבוהות מאוד, חברותיות כמו גם יכולות הלימוד שלו. הוא היה אדם שטורף את החיים ועולה מפסגה לפסגה. הוא היה חייכן, שמח תמיד ובעל אופטימיות. הוא תמיד היה שם בשביל האחר וראה את האחר שמולו".

על החברות ביניהם אומר מתניה: "הכרתי אותו קצת לפני שיעור א' בישיבה והחברות נרקמה בצורה הטבעית ביותר בשבוע הראשון שלנו בישיבה. היינו צמד בכל מקום, גם בישיבה וגם בצבא כשלחמנו בחטיבת גבעתי יחד. היינו תמיד יחד, זה החבר הכי טוב. הוא היה משהו אחר. הוא תמיד ידע לדייק במילים הנכונות, ידע להיות מחבק וחם מהצד האחד ולהיות החלטי וחותך כשצריך מהצד השני". 

תאונה קריית שמונה מילואים חלל צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד