כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
פנו ל'גיהאד האיסלאמי

דיווח: מוסקבה פעלה לפרסם את סרטון החטוף בעל אזרחות רוסית

מאמצי הרוסים להביא אות חיים מחטופים בעלי אזרחות רוסית - נמשכים. הרוסים פעלו מאחורי הקלעים לפרסם את הסרטון של החטוף סשה טרופנוב בשבוע שעבר

דיווח: מוסקבה פעלה לפרסם את סרטון החטוף בעל אזרחות רוסית
סשה טרופנוב צילום: הג'יאהד האיסלאמי

ממשל פוטין פעל מאחורי הקלעים לפרסם את הסרטון של החטוף סשה טרופנוב בשבוע שעבר. טרופנוב, חבר קיבוץ ניר עוז, הוא אזרח רוסי שנחטף ומוחזק בידי הג'יהאד האסלאמי.

מטה להחזרת החטופים והנעדרים פנה לממשלת רוסיה בבקשת סיוע. בעקבות הפנייה, הוזמנה למוסקבה האם ילנה. ביום חמישי היא נפגשה עם סגן שר החוץ הרוסי, מיכאיל בוגדנוב. הפגישה היתה חמה ונמשכה שעה וחצי. שעתיים אחר כך פורסם הסרטון. היה זה אות חיים ראשון מבנה אחרי 8 חודשים, כך דיווח ג'קי חוגי בגלצ:

על פי הדיווח, ילנה טרופנוב שבעצמה נחטפה ושוחררה לא היתה שם לבדה. עוד שני אזרחים רוסים מוחזקים בעזה - שניהם אצל חמאס: אלכס לובנוב ואלכסיי קוזלוב. בפגישה השתתפו גם הוריו של אלכס, אוקסנה וגרישה, ואמו של אנדריי, יבגנייה קוזלובה. מאמצי הרוסים להביא אות חיים מהם נמשכים.

כזכור בשבוע שעבר דיווחנו כי ארגון הג'יהאד האסלאמי פרסם סרטון של החטוף סשה טרופנוב, זאת אחרי סרטון קצר ששיחרר יממה קודם לכן. בסרטון סשה נראה במצב בריאותי טוב. 

סשה מבקש בסרטון: "תעזרו לי לחזור הביתה לאמא שלי, לאבא שלי". יצוין כי אביו של סשה נרצח במהלך הטבח, אך כפי שנראה סשה אינו מודע לכך.

במהלך הסרטון סשה מקריא טקסט שכלל הנראה הוכתב לו על ידי ארגון הטרור, המתייחס להפגנות בעד שחרור החטופים. בסיום הסרטון סשה פנה למשפחתו: "כרגע אני בריא ומצבי טוב, אבל גם אם הנורא מכל יקרה - תמשיכו בחיים". 

סשה טרופנוב רוסיה הג'יהאד האיסלאמי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד