כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
בדרך לפוליטיקה?

עופר וינטר שובר שתיקה: "מי זה חיזבאללה הזה? הכל עניין של גישה"

"קודם פצצות גדולות, אחר כך פגזים, אחר כך D9 ובסוף לוחמים עם m16 - זה המוסר האמיתי. קודם כל הניצחון - כל השאר - אחר כך", עופר וינטר משרטט את קווי המלחמה לתפיסתו

עופר וינטר שובר שתיקה: "מי זה חיזבאללה הזה? הכל עניין של גישה"
עופר וינטר נואם באריאל צילום: פלאש 90

תת אלוף במיל' עופר וינטר שלאחרונה החליטו שר הביטחון והרמטכ"ל לשחררו מצה"ל ולא לקדמו לדרגת אלוף, שבר שתיקה והתייחס למלחמה המתמשכת במהלך אירוע לציון יום ירושלים בעיר אריאל. 

וינטר אמר לנוכחים: "שאף אחד לא יבלבל לנו את השכל שאנחנו לא רוצים שלום. אנחנו עם השלום. אבל האויב מפרש את השאיפה שלנו לשלום כחולשה. זו הבעיה במזרח התיכון. התפקיד של צה"ל זה לנצח ולהכריע את האויב".

לדבריו, "לא הכל כל כך מורכב. למרות שקשה לראות איך יוצאים מהסיטואציה הזאת, אני מאמין שבסוף עם ישראל ינצח. אין לי ספק בכלל בעניין הזה ואני בטוח בזה כמו שהשמש זורחת בצהריים".

וינטר שעודנו קצין בצה"ל ועדיין לא שוחרר התייחס למלחמה ואמר: "קודם פצצות גדולות, אחר כך פגזים, אחר כך D9 ובסוף לוחמים עם m16 - זה המוסר האמיתי. קודם כל הניצחון - כל השאר - אחר כך. לא אזרחי האויב, ולא מה יגידו בעולם. זה לא מעניין! ואפשר לעשות את זה".

תא"ל עופר וינטר הוסיף ואמר: "מי זה האוייב הזה? כמה פלסטינים מצ'וקמקים שקוראים לעצמם חמאס ואנחנו מספרים לעצמנו שזה קשה. מי זה חיזבאללה הזה? הכל עניין של גישה - אנחנו הצבא הכי חזק במזרח התיכון".

"שלא תחשבו בטעות שאני הולך לפוליטיקה", הבהיר וינטר. "אני לא שם, אני עדיין לוחם של עם ישראל, אני עדיין על מדים".

 

עופר וינטר חמאס מלחמת חרבות ברזל אריאל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד