כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
ברוך דיין האמת

אבל כבד בחב"ד העולמית: הרב משה קוטלרסקי ז"ל

בגיל 74 הלך לעולמו הרב משה קוטלרסקי ז"ל סגן יו"ר המרכז לענייני חינוך של חב"ד שסייע לשלוחים בכל העולם

אבל כבד בחב"ד העולמית: הרב משה קוטלרסקי ז"ל
הרב משה יהודה קוטלרסקי ז"ל צילום: איציק רויטמן

ברוך דיין האמת: מארה"ב מגיעה הידיעה על פטירתו של הרב משה יהודה קוטלרסקי ז"ל סגן יו"ר המרכז לענייני חינוך של חב"ד וראש מפעל השליחות העולמית שהלך לעולמו בגיל 74.

המנוח ז"ל נולד בראש חודש סיון תש"ט לאביו הרב צבי יוסף (הרשל) קוטלרסקי ז"ל, חבר הנהלת ישיבת תומכי תמימים המרכזית בקראון הייטס. את מסלול לימודיו עשה במוסדות החינוך בשכונת קראון הייטס בה נולד.

בהגיעו לפרקו נשא את רעייתו מרת רבקה שתחי' בתו של הרב שניאור זלמן קייזן, שהיה מראשוני השלוחים של האדמו"ר הריי"צ זצ"ל לארצות הברית, ורב קהילת 'צמח צדק' בקליבלנד אוהיו.

התגורר בקראון הייטס והחל לעבוד במשרדי המרכז לעניני חינוך ולסייע בפעילות השוטפת. במשך השנים התמנה לנהל את משרד השלוחים, וסייע רבות למאות משלוחי הרבי מחב"ד בתחילת דרכם, והיה מלווה שלוחים רבים בייעוץ והכוונה.

חיים טויטוהרב קוטלרסקי בכינוס השלוחיםצילום: חיים טויטו

במשך תקופה מסויימת התעסק בשדכנות במקביל לעבודתו במרכז לענייני חינוך עד שכמה שידוכים שעסק בהם לא עלו בידיו ללא הסבר מתקבל על הדעת, וכך הוא עזב את העיסוק בשדכנות.

בכל שנה היה עומד בראשות כינוס השלוחים העולמי של חב"ד בארה"ב והיה דואג לשלוחים בהיותו דואג להתרים את נדיבי עם עבור בתי כנסת ומקוואות. 

הותיר אחריו 9 ילדים בנים ובנות, חתנים וצאצאים. 

הלוויתו תתקיים היום רביעי בשעה 12:00 בצהריים מבית הלוויות 'שומרי הדת' בשכונת קראון הייטס בברוקלין ותעבור בשעה 13:00 דרך בית חב"ד 770. הרב ייקבר סמוך לציון של הרבי מליובאוויטש זצ"ל בבית העלמין מונטיפיורי בקוווינס ניו יורק. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הרב משה קוטלרסקי חב"ד משה קוטלרסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד