כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
מעוררת סערה

רגב מתגאה בתפקוד הממשלה: "כל כך הרבה אנשים במלונות, תודה לאל"

השרה מירי רגב עוררה סערה לאחר שאמרה כי "הממשלה עשתה השנה דברים מדהימים. כל כך הרבה תושבים במלונות במימון המדינה". ביש עתיד לעגו: "הגשר מעל כביש 1 מחובר יותר ממירי רגב"

רגב מתגאה בתפקוד הממשלה: "כל כך הרבה אנשים במלונות, תודה לאל"
אילוסטרציה צילום: unsplash

שרת התחבורה מירי רגב התראיינה הערב (שלישי) ברדיו 'קול חי' והתגאתה בתפקוד הממשלה. "הממשלה עשתה דברים מדהימים, כל כך הרבה אנשים במלונות", אמרה בריאיון שעורר סערה גדולה. 

"הממשלה הזאת עשתה בשנה הזאת דברים מדהימים, דברים מדהימים! כל כך הרבה תושבים במלונות במימון המדינה, שמה תקציבים לשיקום הצפון והדרום. ורכבת מאילת לקריית שמונה. נכון יש פערים, אבל צריך להגיד תודה לא-ל", אמרה. 

הקטע המסעיר של מירי רגב אצל אבי מימרן בקול חי צילום: קול חי בדיגיטל

רגב המשיכה ואמרה: "אנחנו נמצאים במציאות מאוד לא פשוטה אבל אנחנו ממשיכים לתפקד ולעשות דברים טובים למען החברה הישראלית. לא צריך לשפוך את התינוק עם המים. נכון יש פערים. דברים נעשים בצורה טובה".

ב'יש עתיד' הגיבו לעגו לדבריה של רגב: "הגשר מעל כביש 1 מחובר יותר ממירי רגב". 

חברת הכנסת יוליה מילינובסקי מ'ישראל ביתנו' הגיבה ותקפה: "מירי חיה במציאות אחרת כנראה, כי אם היא הייתה חיה איתנו על כדור הארץ הציטוט היה כזה: "הממשלה הזאת עשתה בשנה הזאת נזקים מטורפים, נזקים מטורפים! כל כך הרבה תושבים שפונו מבתיהם בצפון למלונות, הצפון והדרום הרוסים, שוממים ובוערים. ופקקים מאילת ועד לקריית שמונה. נכון, יהיה קשה לתקן, אבל צריך להתפלל לא-ל שהממשלה הזו תעלם".

מלחמת חרבות ברזל קול חי מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד