כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
היללה את הטבח

בספרד הצדיקו את המתקפה הרצחנית של חמאס

פעילה פרו פלסטינית הצדיקה את המתקפה הרצחנית של חמאס בכנס מפלגת שמאל בספרד: "זכותו הלגיטימית של העם הפלסטיני להתנגד כולל מאבק מזוין"

בספרד הצדיקו את המתקפה הרצחנית של חמאס
דגל ספרד צילום: Pixabay

ג'לדיה אבובקרה, פעילה פרו-פלסטינית היללה את טבח 7 באוקטובר בכנס שנערך אתמול על ידי מפלגת השמאל הספרדית ביחד נצליח: "יוזמה אמיצה של ההתנגדות - יש להודות להם כי הדבר החזיר את הנושא הפלסטיני לסדר היום".

דב גיל-הר דיווח בכאן חדשות כי הכנס שנערך תחת הכותרת "הגנה על פלסטין באירופה. אבובקרה, ילידת עזה המתגוררת במדריד, הצדיקה את הטבח ואמרה כי לפני 7 באוקטובר העולם שכח מהנושא הפלסטיני: "הייתה חייבת להיות טלטלה". היא הוסיפה כי לישראל אין זכות קיום.

אבובקרה הדגישה: "חשוב להשתמש בכלי הזה שיש לנו בהישג יד כדי להעביר את המאבק של עמנו, להגן על זכותנו להתנגדות, להעלות את קולנו בכל מחיר על ידי העלאת זכותו הלגיטימית של העם הפלסטיני להתנגד בכל האמצעים העומדים לרשותו, כולל מאבק מזוין". 

לגבי מספר הקורבנות הגבוה בשבעה באוקטובר, היא טענה שזה נפוץ בכל המאבקים לשחרור. "אני מקווה מאוד שאנשים לא יגידו לנו שוב שעלינו לבחור במאבק לא אלים, שהוא גם לגיטימי ותקף וכלי חשוב שהעם הפלסטיני השתמש בו וממשיך להשתמש בו הרבה, באותו אופן האלימות המהפכנית שבה משתמש העם הפלסטיני מעניינים מאוד".

 

ספרד אנטישמיות חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד