כ"ב סיון התשפ"ד
28.06.2024
"פוגע בסיכויים"

גורם ישראלי בביקורת על נתניהו: "מדגיש סוגיות במחלוקת"

גורם ישראלי מתח היום ביקורת על ראש הממשלה ברקע הניסיונות לחידוש המשא ומתן לעסקה לשחרור חטופים. "לא ברור לי למה דחוף לראש הממשלה לחדד עכשיו את הסוגיות שצריך לדון עליהן רק מאמצע השלב הראשון", אמר

גורם ישראלי בביקורת על נתניהו: "מדגיש סוגיות במחלוקת"
תמונות החטופים צילום: יונתן זינדל פלאש 90

גורם ישראלי מתח היום ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו ברקע הניסיונות לחידוש המשא ומתן לעסקה לשחרור חטופים, ואמר כי הוא מדגיש סוגיות שנמצאות במחלוקת וכי הדבר פוגע בסיכוי שחמאס יוכל להסכים להצעה - כך דווח בחדשות הערב בכאן 11.

מדובר בסוגיית הפסקת המלחמה, שאמורה להיכלל בשלב השני של העסקה. בהצעה הישראלית מדבר הנוסח על "השבת השקט המתמשך", כאשר בסוגריים מופיע גם הניסוח "הפסקת הפעולות העוינות".

לפי המתווה, שאושר עוד בטיוטות הקודמות שהופצו בין הצדדים, במהלך השלב הראשון של העסקה, ולא מאוחר מהיום ה-16, יתחיל להתנהל משא ומתן על השלב השני. בהצעה העדכנית ישראל מוכנה להאריך את הפסקת האש גם מעבר לשישה שבועות, כדי להגיע להבנות לקראת השלב השני. 

גורם ישראלי המעורה בסוגיית החטופים אמר לכאן חדשות: "לא ברור לי למה דחוף לראש הממשלה לחדד עכשיו את הסוגיות שצריך לדון עליהן רק מאמצע השלב הראשון. החידוד הזה עכשיו רק פוגע בסיכויי שחמאס יוכל להסכים להצעה". 

חטופים עסקת חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד