י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

אלי בר יוסף: ״גאה שאשדוד נמל ממשלתי. נלך להפרטה חלקית״

מנכ״ל בפועל נמל אשדוד התארח בפודקאסט של פורט2פורט וסיפר על ההתמודדות עם הסטת האניות לצפון בחודשים הראשונים של מלחמת ׳חרבות ברזל׳, על פעילות מסוע הגרעינים החדש שהולכת וצוברת תאוצה, וגם על אפשרות ההפרטה של חברת הנמל הממשלתית האחרונה

אלי בר יוסף: ״גאה שאשדוד נמל ממשלתי. נלך להפרטה חלקית״
אלי בר יוסף פודקאסט צילום: freepik

אלי בר יוסף, מנכ״ל בפועל של חברת נמל אשדוד, התארח בשבוע שעבר בפודקאסט של PORT2PORT, וסיפר בפירוט על פעילות הנמל בחירום מאז מלחמת ״חרבות ברזל״ ועל ההתמודדות עם הסטת האניות לצפון בחודשים הראשונים של הלחימה, על פעילות מסוע הגרעינים החדש שהולכת וצוברת תאוצה, על הדוחות הכספיים המוצלחים ועל הדיבידנד שהחברה מחזירה למדינה מדי שנה וגם על אפשרות ההפרטה של חברת הנמל הממשלתית האחרונה.

בר יוסף סיפר בראיון כי הגיע למעשה לחברת נמל אשדוד בשנת 2010 עקב הכוונה להפריט את חברת הנמל הממשלתית.

בר יוסף: ״כשהגעתי לנמל אשדוד הייתי מאוד נלהב להנפקה או להפרטה. אבל היום המלחמה קצת שינתה את דעתי. אני חושב שחשוב שיהיה נמל לאומי אחד בשליטת המדינה, במיוחד שאנחנו נמל בסך הכול יעיל. אני מאמין שבגלל הנסיבות הביטחוניות שאנחנו נמצאים בהן זה חשוב מאוד כי נמל אשדוד הוא בסך הכול גוף מונחה ונותן בעצם שירות גם לגופים הביטחוניים. מהבחינה הזאת, חשוב מאוד שאנחנו נישאר בעיניי כגוף ממשלתי, למרות שזאת החלטת ממשלה והם בסופו של דבר אנחנו נקיים את מה שהם יחליטו. בימים אלה יושב ראש הדירקטוריון מול השרים ומנסה לקדם הנפקה עד 49 אחוז. מצד אחד זה ישאיר את הממשלה בשליטה, ומצד שני יאפשר לנו לגייס הון על מנת להשקיע בפרויקטים שאנחנו חושבים לנכון שיקדמו בעצם את הנמל ואת התחרותיות שלו״.

לצפייה:

https://youtu.be/067yFi_YB34

אלי בר יוסף פודקאסט נמל אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}