ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
ניתן לחסל אותו

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן חושף: "יודעים איפה נסראללה"

כהן הבהיר כי מדינת ישראל יודעת היכן נמצא מזכ"ל חיזבאללה ואם תחליט לחסלו, תוכל לעשות זאת

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן חושף: "יודעים איפה נסראללה"
הרמס"ד לשעבר יוסי כהן צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן שמתכנן את כניסתו לחיים הפוליטיים, אומר הבוקר (שני) בראיון לגלי צה"ל ברקע ההסלמה בגבול הצפון כי מדינת ישראל יודעת היכן נמצא מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ובמידה ותחליט לחסלו, תוכל לעשות זאת.

בריאיון לספי עובדיה ויניר קוזין אמר: "אנחנו יודעים איפה נסראללה. אני לא רוצה לפרט. ואם נרצה - נוכל להוריד אותו בכל רגע נתון".

כהן נשאל על ההסלמה בגבול הצפוני והבהיר כי הוא סובר שצריך להגביר את התקיפות על לבנון כולל על מטרות אזרחיות ועל הבירה ביירות. "הגענו לזה שהצפון לשנו סופג והרתעה אין. אני די נדהם מהדבר הזה. כרגע אנחנו נלחמים את המלחמה שהוא (נסראללה) מכתיב. אנחנו נותנים מענה באופן שמוכתב על ידו".

כהן לא חסך ביקורת מראש הממשלה נתניהו: "איבד את זה במדיני, איבד את זה בביטחוני, לא הסתייע באנשים הנכונים, לא מנהל את הלחימה".

בסוף השבוע התייחס כהן ללחימה בעזה: "אני חושב שאנחנו צריכים לחזור חזק מאוד לדיווש מאוד מאוד עוצמתי. לא נגיע לפתרון בכלל אם אנחנו לא נפעיל עוצמה צבאית עדיפה, יתרה, הרבה יותר נחושה מכפי שאני מתרשם. אבל אולי אני מתרשם לא נכון. וכפי שאני מתרשם, יחד, אני חושב, עם כל אזרחי ישראל כרגע, אנחנו חייבים להגביר את העוצמה שלנו כדי לחסל את ארגון הטרור הזה - ויפה שעה אחת קודם". 

 

חסן נסראללה חיזבאללה לבנון יוסי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד