כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
"פיצח את הנוסחה"

איש השמאל מפרגן לינון מגל: "הכוכב הגדול ביותר בטלוויזיה"

"הצפייה בו הרבה יותר גדולה ומקיפה לא רק חרדים, מתנחלים וליכודניקים אלא גם שמאלנים מוצהרים שמחפשים לברוח מהדיכאון ב-12 וב-13 ומבקשים קצת בידור, ציניות וסטנדאפ פוליטי"

איש השמאל מפרגן לינון מגל: "הכוכב הגדול ביותר בטלוויזיה"
ינון מגל צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

איש התקשורת והמאמן למנהיגות אבישי מתיה, המזוהה עם מחנה השמאל שב-33 השנים האחרונות עורך, כתב ופובליציסט בעיתונות, בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט, מפרסם פוסט מפרגן לאיש התקשורת מימין ינון מגל.

"ינון מגל הוא הכוכב הגדול ביותר של הטלוויזיה ב-2024", קובע מתיה ומוסיף, "תאהבו אותו או לא (אותי הוא מצחיק, אני מחבב אנשים שלא לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות), מגל פיצח את הנוסחה במופע המצוין "הפטריוטים", ומכה את רשת, כאן, וגם את קשת". 

מתוך שידורי ערוץ 14אבישי מתיהצילום: מתוך שידורי ערוץ 14

לדבריו, "הרייטינג של 7 עד 10 אחוז לא באמת משקף את עוצמת התוכנית הכי חזקה בפריים טיים. הצפייה בה הרבה יותר גדולה ומקיפה לא רק חרדים, מתנחלים וליכודניקים אלא גם שמאלנים מוצהרים שמחפשים לברוח מהדיכאון ב-12 וב-13 ומבקשים קצת בידור, ציניות וסטנדאפ פוליטי".  

"רגעי החנופה לביבי ולשרי ממשלתו מביכים מאד (שם אני נוטש), הויכוחים מועטים מדי, אבל מגל מנהל באמנות פאנל אינטליגנטי וחד ומרתק ורלוונטי מול הריאליטי המיושן של ערוצי קפלן. קשת מאד לחוצה ממנו. בצדק", סיכם אבישי מתיה.

ינון מגל אבישי מתיה הפטריוטים ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}