י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
שטח פתוח

שני פצועים בהתהפכות טרקטורון; אחד מהם במצב קשה

שני נפגעים פונו הלילה לבית החולים פוריה במצב קשה וקל לאחר שהתהפכו עם טרקטורון בשטח פתוח בקדמת גליל

שני פצועים בהתהפכות טרקטורון; אחד מהם במצב קשה
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

כונני ארגון הצלה הוזעקו הלילה לשטח פתוח סמוך לאיזור התעשייה קדמת גליל בעקבות דיווח על תאונת דרכים.

יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר כבן 25 עם חבלה רב מערכתית במצב קשה, ולגבר כבן 25 עם חבלות במצב קל, והם פונו להמשך טיפול רפואי בבית החולים צפון-פוריה.

חובשי הצלה אוריאל דדון ומתנאל אצלן מדווחים: "כשהגענו למקום, הכווינו אותנו לעבר טרקטורון הפוך בשטח פתוח, ועל ידו שני גברים כבני 25 שנפגעו לאחר שהתהפכו במהלך הרכיבה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א הענקנו טיפול רפואי ראשוני, לאחד הנפגעים, הסובל מחבלה רב מערכתית במצב קשה, ולנפגע הנוסף עם חבלות קלות במצב קל, והם פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים צפון-פוריה."

דוברות הצלהזירת ההתהפכותצילום: דוברות הצלה

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 00:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על טרקוטורון שהתהפך בשטח פתוח בין פארק תעשיות קדמת גליל לקרני חיטין. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים למרכז רפואי פדה פוריה, גבר כבן 28 במצב קשה ויציב, בהכרה, עם חבלה רב מערכתית, ופצוע נוסף במצב קל.

חובשי רפואת חרום מיחידת האופנועים של מד"א דודו ברגר ומורן אבו שקארה סיפרו: "הגענו לשטח פתוח וראינו בשדה טרקטורון הפוך, בסמוך שכב גבר כבן 28, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים במצב קשה, טיפלנו גם בגבר נוסף שרכב איתו על הטרקטורון ונפצע קל".

מאיר חיון ויהודה יקותיאל פרחי, חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח - הם התהפכו עם הטרקטורון במהלך נסיעה בשטח. הענקנו להם בזירה סיוע רפואי ולאחר מכן הם פונו במצב קשה וקל עם חבלות ראש וגפיים לבית החולים פוריה".
 

התהפכות טרקטורון פצוע קשה קדמת גליל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}