ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
מפגן תמיכה בישראל

למעלה מ-50 אלף איש, כולל משפחות חטופים, צועדים בניו יורק

למעלה מ-70 בני משפחות החטופים מובילים את מצעד ישראל בניו יורק ומאחוריהם למעלה מ-50 אלף צועדים בקריאה "תחזירו אותם הביתה" ״Bring Them Home Now״

למעלה מ-50 אלף איש, כולל משפחות חטופים, צועדים בניו יורק
הצעדה בניו יורק צילום: יוחאי חרש

מצעד התמיכה המסורתי לישראל יצא לדרך בשדרה החמישית בניו יורק בהשתתפות למעלה מ-50,000 מחברי הקהילות היהודיות והישראליות בעיר שהגיעו להפגין את אהבתם לישראל ובעיקר את התמיכה במשפחות החטופים ובדרישה לאשר את עסקת נתניהו ולשחרר את 125 החטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס.

את צעדת הענק מובילים למעלה מ-70 בני משפחות חטופים ושורדי שבי שצועדים יחד עם למעלה מ-3,500 מתומכי מטה המשפחות בניו יורק שלבשו חולצות עם הכיתוב "Bring them home now!", הקבוצה הגדולה ביותר במצעד אי פעם.

לאורך הדרך מקבלים בני משפחות החטופים תמיכה מחזקת מעשרות אלפי המשתתפים במצעד, הסנאטור צ׳אק שומר מנהיג הרוב בסנאט, קת׳י הוקול מושלת ניו יורק, אריק אדמס ראש עיריית ניו יורק ומנהיגים נוספים שלוקחים חלק וצועדים יחד איתם בהובלת המצעד ומאלפי האנשים שמנופפים בדגלי ישראל לאורך תוואי המצעד.

שורדת השבי אביבה סיגל: ״כשהייתי בשבי הרגשתי ששולחים אליי אנרגיות ושאנשים עושים הכל כדי שאני אחזור הביתה. אני בטוחה שגם קית׳ מרגיש את זה עכשיו. המצעד הזה והתמיכה האדירה שאנחנו מקבלים כאן היא הוכחה נוספת לחשיבות של נוכחות היהודים ברחבי העולם. אנחנו זקוקים ליהודי כל העולם והעולם כולו בתקופה הזאת. ביחד נחזיר את כולם הביתה״.

רובי חן, אביו של החלל החטוף איתי חן: “כמי שנולד וגדל בניו יורק, אסון התאומים הראה לעולם איך תושבי ניו יורק עומדים יחד בכל מצב. עכשיו אני מבקש להודות לניו יורקרים שתומכים בי ובנו בתקופה הקשה הזו ובדרישה לשחרור 125 החטופים. אנחנו בימים קריטיים, זה הזמן למנהיגות. אני קורא לראש הממשלה נתניהו לקדם את העסקה שתחזיר את כל החטופים - החיים לשיקום והנרצחים לקבורה״.

מטה משפחות החטופים ניו יורק מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}