ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
הצוות מגיב בהלם

מכה לערוץ 13: עזיבה נוספת אחרי 22 שנה

"ידיעה שאי אפשר להמשיך ממנה", "זה לא יהיה אותו בית", "לא מוותרים עליך" | כך מגיבים כתבי חדשות 13 לעזיבת המפיק הראשי

מכה לערוץ 13: עזיבה נוספת אחרי 22 שנה
אולפני ערוץ 13 ברמת החייל, תל אביב צילום: קובי עוזיאלי, בחדרי חרדים

הטלטלות ב'חדשות 13' לא פוסקות: אחרי 22 שנה המפיק הראשי אמנון ברקאי עוזב - ויעבור לערוץ החדשות i24news, אליו עברו באחרונה בין היתר הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי והמגיש אורי קוואל. לצד פורשים נוספים ללא מעבר לערוץ הנ"ל כמו המגיש אמנון לוי והחזאי טל שמאי.

כתב הברנז'ה של ynet, רן בוקר מספר כי החמ"ל של כתבי 'חדשות 13' סוער בשעות האחרונות אחרי הודעת העזיבה של אמנון ברקאי, בין ההודעות: "ידיעה שאי אפשר להמשיך ממנה", "זה לא יהיה אותו בית", "אמנון, לא מוותרים עליך".

כתב 'וואלה ברנז'ה', דוד ורטהיים כתב בתגובה לטלטלה החדשה: "שווה לזכור את היום בו עזב איש המפתח אמנון ברקאי את חדשות 13. יכול להיות שבדיעבד זו תהיה הנקודה בה החלה הסגירה של גוף החדשות הוותיק הזה. במיוחד אחרי תחקיר מירי רגב, זו בשורה מאד עצובה".

ביום חמישי האחרון הודיע סמנכ"ל הדיגיטל של הערוץ, תום דן, על עזיבתו אחרי שנה וחצי.

לצד זאת, לפני כחודש עזב מנכ"ל 'חדשות 13' אור צלקובניק את הערוץ אחרי פחות משנה בתפקיד ובערוץ החלו בהליך איתור מחליף, כאשר בשלב זה מגי וילנסקי, היא המועמדת המובילה לתפקיד המנכ"ל.

נציין כי הערוץ נמצא כעת גם כך במתכונת מעט מצומצמת כאשר שלוש כתבות נמצאות בחופשת לידה: הכתבת לענייני חרדים אריאלה שטרנבך, הכתבת הפוליטית ליאור קינן והכתבת לענייני תחבורה חן זנדר.

 

 
רשת 13 אמנון ברקאי ערוץ 13 חדשות 13 עזיבה טלטלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}