כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
קונצרט הצדעה

רזאל, הלפגוט, למר וישי ריבו על במת קיסריה - במופע נדיר למען מגן דוד אדום

לאחר שבשנים שעברו כבש אלפים עם יצירות מוזיקליות מהפנטות - קונצרט ההצדעה 'חסידות בקלאס' של ידידי מגן דוד אדום חוזר גם השנה, בסימן 'מנצחים לחיים'

רזאל, הלפגוט, למר וישי ריבו על במת קיסריה - במופע נדיר למען מגן דוד אדום
ערב מוזיקה סוחף צילום: חיים טוויטו

בעקבות ההצלחה האדירה של קונצרט ההצדעה  'חסידות בקלאס' בשנים האחרונות, ידידי מגן דוד אדום משיקים גם השנה מופע הצדעה ענק לצוותי מגן דוד אדום המצילים נפשות לילות כימים, ולזכרם של אנשי מד"א שנפלו על הגנת הארץ במלחמת "חרבות ברזל". המופע המרגש יתקיים באמפיתיאטרון בקיסריה, אשר צפוי להפוך את החוויה המוזיקלית למרהיבה ובלתי נשכחת.

הצטרפו למסע מוזיקלי סוחף וסייעו בהצלת חיים>>>

על הבמה הגדולה יופיעו - התזמורת הסימפונית ירושלים יחד עם החזן העולמי יצחק מאיר הלפגוט ואמן הרגש שולם למר, כאשר לסגל המוזיקאים המשובח יצטרף כוכב העל של המוזיקה היהודית  ישי ריבו. גם השנה המופע ינוהל תחת שרביטו של המאסטרו יונתן רזאל ששב לעמדת המנצח בה התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו.

הקהל צפוי ליהנות ממיטב הלהיטים של המוזיקה החסידית שעברו עיבוד מיוחד על ידי רזאל וזוקקו לכדי יצירות מוזיקליות קלאסיות בעלות הרמוניה מוזיקלית נדירה וטאצ' סימפוני מיוחד. את הערב תנחה אשת התקשורת המוערכת סיון רהב מאיר.

חיים טוויטוינצח על האירוע - רזאלצילום: חיים טוויטו


"מנצחים לחיים"

לצד הבשורה המוזיקלית, מופע חסידות בקלאס מביא גם מצווה של הצלת חיים, כאשר כלל ההכנסות מרכישת הכרטיסים למופע, יוקדשו לטובת רכישת אמבולנסים ממוגני ירי וניידות התרמת דם החיוניים למד"א בעת הזו מול האתגרים הגדולים והאיומים מהזירות השונות. אמבולנסים אלו הם חיזוק דרמטי בפעילות המבצעית של הארגון שהשנה קיבלה משמעות חשובה נוספת בצל המלחמה, בה הוכיח הארגון את מקצועיותו ומוכנותו לתרחישים הקיצוניים ביותר.

בשבעה באוקטובר רבבות זכו לסיוע מציל חיים בשטח על ידי צוותי מד"א. החל מטיפול במרפאות שדה שנפתחו ברחבי העוטף אליהם הובאו פצועים, דרך פינוי באמבולנסים  ממוגני ירי וכלה בפינוי מוסק של צי המסוקים במד"א.

הקונצרט כולו מותאם למצב והשירים והיצירות יבוצעו כולם בסימן "מנצחים לחיים", המסמל את ניצחון העם בישראל, אשר עומד איתן מול האתגרים הבאים עליו.

עם שילוב מנצח של גדולי הזמר החסידי, עיבודים קלאסיים מרוממי נפש ומסר הצדעה מרגש מאין כמוהו - מופע 'חסידות בקלאס' מבטיח גם הפעם להפוך לאירוע המוזיקה החסידי הגדול והמדובר של השנה, שיותיר רושם בל יימחה על משתתפיו.

הצטרפו למסע מוזיקלי סוחף וסייעו בהצלת חיים>>>

חסידות בקלאס מגן דוד אדום ישי ריבו הלפגוט יונתן רזאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד