כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"לא עסקה טובה"

היועץ המדיני של נתניהו: "ביידן נשא נאום פוליטי"

היועץ המדיני של ראש הממשלה נתניהו התייחס לנאום הנשיא ביידן בשישי ואמר כי זהו "נאום פוליטי מסיבות לא ברורות". עוד הוסיף כי זו "לא עסקה טובה אבל אנחנו מאוד רוצים שהחטופים ישוחררו"

היועץ המדיני של נתניהו: "ביידן נשא נאום פוליטי"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

יועצו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אופיר פאלק, התייחס לנאום נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בו חשף את ההצעה הישראלית, ואמר ל"סאנדיי טיימס" כי זהו: "נאום פוליטי מסיבות לא ברורות". 

לפי דיווח "כאן 11", היועץ הוסיף: "זו לא עסקה טובה אבל אנחנו מאוד רוצים שהחטופים ישוחררו. יש עוד הרבה פרטים שצריך לעבוד עליהם - לא תהיה הפסקת אש קבועה עד שכל היעדים שלנו יתגשמו. תנאיה של ישראל לא השתנו".

כזכור, ביידן חשף בנאום שנשא את שלושת שלבים לסיום המלחמה ברצועת עזה לה הסכימה ישראל וקרא לצדדים לקבלה. ביידן מתח ביקורת על ראש הממשלה נתניהו כשאמר כי "מרדף אחרי 'ניצחון מוחלט' לא יביא לתבוסת חמאס - ולא יחזיר את החטופים".

ביידן פירט את המאמצים לסיום המלחמה בעזה, ואמר כי ישראל הציעה "מפת דרכים להפסקת אש ושחרור החטופים". לדבריו, במסגרת השלב הראשון, אזרחים פלסטינים יחזרו לבתיהם, כולל בצפון הרצועה. כמו כן, הסיוע ההומניטרי שייכנס לעזה יעלה ל-600 משאיות מדי יום. "יש שבויים אמריקנים שישוחררו בשלב הזה, ואנחנו רוצים אותם בבית", אמר ביידן.

בנימין נתניהו עסקת החטופים ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד