ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
תנופה אדירה

עם הון עצמי של 150,000 ש׳׳ח: דירה ב"עיר המחר של ישראל"

איזו עיר נמצאת בתנופה אדירה? היכן מקימים עיר חדשה עם פארק הייטק צמוד ואיפה יוכלו הדיירים ליהנות מהקלות מס משמעותיות ביותר?

עם הון עצמי של 150,000 ש׳׳ח: דירה ב"עיר המחר של ישראל"
בנייה באופקים - מותר לשימוש צילום: שאטרסטוק

לפני כעשור אנשים לא העיזו לחלום על קריית גת, רק קומץ אנשים שזיהו את הפוטנציאל רכשו דירות בעיר הדרומית ובכך שדרגו את ארסנל הנדל"ן שברשותם. ההיסטוריה חוזרת וגם היום ישנה עיר דרומית שרק קומץ אנשים יזהו את המהפכה שהיא עוברת, הפעם לא מפספסים.

׳׳לא בכל יום בונים עיר חדשה׳׳. מדינת ישראל שינתה את השיטה ומעדיפה ׳להדפיס׳ שכונות שלמות, מאשר לבנות כמה בניינים בודדים פה ושם׳׳. אומר לנו דביר דימרי בעלים של קרן נדל׳׳ן ויזם מוכר. 

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

יח"צדביר דמריצילום: יח"צ

׳׳אחת הערים שכנראה יעשו קפיצה משמעותית בשנים הבאות היא העיר אופקים, שחתומה על הסכם גג עם המדינה לבניית עשרות אלפי יחידות דיור, ועתידה לצמוח בגדול, בדומה למה שקרה ב׳עיר היין׳ באשקלון ובשכונת ׳כרמי גת׳ בקרית גת, פרויקטים שזכו לעליות ערך מדהימות והצליחו בזכות ההשקעה הגדולה של המדינה׳׳. 

יש פה הזדמנות אדירה לזוגות צעירים ולמשקיעים ולא סתם הם נוהרים לעיר הזו, שנמכרו בה קרוב לאלף דירות מתחילת המלחמה.

המחיר האטרקטיבי, הפטור ממדד והאפשרות לשלם 10% היום - ואת השאר עם סיום הפרויקט, מייצרות הזדמנות כפולה. 

מצד אחד, אפשרות למצוא דירות גדולות ומרווחות עם הון עצמי נמוך במעמד הרכישה, 150,000 ש׳׳ח בלבד, זו בשורה אדירה! 

ומצד שני עד קבלת המפתח יש מספיק זמן לחכות שהריבית תרד והמשכנתא תהיה יותר אטרקטיבית. וזה בלי להזכיר את עליית הערך של הדירה בשנים האלו, ואת האפשרות לנצל את הזמן שנותר כדי לקושש הון עצמי נוסף או לשפר את ההכנסות ולהעלות את יכולת ההחזר החודשי של המשכנתא. 

׳׳חלק מהגורמים המשפיעים על עליית המחירים בדיור הם תחבורה ומרכזי תעסוקה.

בעבר משקיעים פחדו מהדרום, מקושי להשכיר את הדירה או למצוא עבודה באזור, אך הבנייה של תחנת הרכבת החדשה ובניית המחלף החדש שמחבר את אופקים לבאר שבע בנסיעה של כמה דקות, והעובדה שחברות הייטק גדולות מקימות משרדים באזור, ובכלל שכונה חדשה שמתפתחת ומייצרת מרכזי תעסוקה ובילוי - אלו נתונים שבוודאי יעלו את ערך הדירות באזור. 

בנוסף ישנה גם הטבת המס שהמדינה נותנת ושווה אלפי שקלים בחודש, בעוד שבבאר שבע המרוחקת 12 ק"מ בלבד אין הטבת מס כלל׳׳. מוסיף דימרי.

׳׳בתקווה שחיסלנו את שיגורי הטילים מהדרום אפשר לומר שבמצב הנוכחי זו בחירה הרבה יותר טובה מאשר בצפון׳.

׳׳הטעות הכי גדולה שמשקיעים יכולים לעשות היא להיכנס לעסקה בלי יכולת להשלים אותה.׳׳ 

כל אותם משקיעים שהאמינו לחלומות והבטחות של היזמים ובונים על ׳הסבת ערבויות׳ ועל האפשרות למכור את הדירה לפני סיום הבנייה, יכולים למצוא את עצמם בעוד 3 שנים מול שוקת שבורה, עם דירה שגדולה עליהם בשווי מיליונים ובלי יכולת להשלים את 90% החסרים או לקבל על הדירה משכנתא. 

זו גם אחת הסיבות שאני מאמין שאופקים היא בחירה מצוינת לא רק לבעלי הון עצמי נמוך אלא גם למי שרוצה השקעה בטוחה וסולידית, והזדמנות לקנות דירת מרווחת במחיר אטרקטיבי.׳׳ 

לקבלת פרטים על דירות גן באופקים עם הון עצמי החל מ-150,00 ש׳׳ח לחצו כאן>>>


 

דמרי נדל"ן להשקעה אופקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד