ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
בליכוד הכחישו

ליברמן טוען: "בסוף השבוע האחרון קיבלתי הצעה מנתניהו להיות שר הביטחון"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן טען כי "בסוף השבוע הגיעו הצעות מנתניהו, גם להתמנות לשר הביטחון". בליכוד הכחישו: "לא הייתה הצעה כזו"

ליברמן טוען: "בסוף השבוע האחרון קיבלתי הצעה מנתניהו להיות שר הביטחון"
ליברמן ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן טען הבוקר בריאיון ל"ווינט" כי קיבל בשבוע האחרון הצעות מכיוונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו - ובכללן הצעה להיות שר הביטחון. 

ליברמן אמר בנוגע לנתניהו: "הוא נמצא בלחץ כבד מאוד. מגיעות הצעות להצטרף לממשלה גם בשבוע האחרון, בסוף השבוע האחרון קיבלתי הצעה מנתניהו להיות שר הביטחון. אלה הצעות בידיעת נתניהו". מנגד, בליכוד מכחישים דברים אלו: "לא הייתה הצעה כזו".

ליברמן אמר כי לא יצטרף לממשלה: "אי-אפשר לתקן. אני כבר הייתי שר הביטחון אצל נתניהו והתפטרתי. לא נופלים לאותה מלכודת פעמיים. הרי למה התפטרתי? בגלל הקונספציה, בגלל חוסר רצון להתמודד עם איומים בצורה אמיתית. כל עוד נתניהו עומד בראש הפירמידה אין שום סיכוי לשקם. הממשלה לא עוסקת בשום דבר, לא כלכלה ולא ביטחון - רק הישרדות פוליטית".

בהתייחסו לפגישתו עם ראשי האופוזיציה בשבוע שעבר אמר: "אני מקווה מאוד שגנץ אכן יעבור לאופוזיציה ויפסיק לשמש כעלה תאנה לממשלה המטורללת הזאת. החמ"ל שהקמנו פועל מאותו רגע שהתחיל לפעול פועל בצורה נמרצת מאוד". 

"המבחן הגדול שלנו הראשון זה מבחן חוק האי-גיוס שכמו שאמרתי, הממשלה תביא אותו בשבוע הבא לכנסת. אם ההצעה תעבור היא תפרק את החברה הישראלית", אמר. ליברמן העריך כי לא יהיה לקואליציה רוב לכך: "אני חושב שלא יהיה להם רוב ואנחנו מדברים ונפגשים לא רק עם אנשי ליכוד אלא גם עם חברי כנסת ממפלגות אחרות בקואליציה ופועלים במרץ".

אביגדור ליברמן משרד הבטחון בנימין נתניהו ממשלת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד