ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
"כניעה ישראלית מחפירה"

מאות תושבים במצור על שכם בקריאה להסגרת המחבל בפיגוע הרצחני

בעקבות הסתתרותו של המחבל שרצח שני חיילים בפיגוע הדריסה בשומרון במשרדי הרש"פ בשכם שמסרבת להסגרתו לידי צה"ל, מאות תושבים מיישובי השומרון ובקעת הירדן חסמו אמש את כלל היציאות משכם

הפעילים בשכם
הפעילים בשכם צילום: באדיבות המצלם

הפיגוע הרצחני בשומרון: מאות תושבים מיישובי השומרון ובקעת הירדן חסמו אמש את כלל הכניסות והיציאות משכם, בעקבות הסתתרותו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בשבוע שעבר במשרדי המודיעין הכללי של הרשות בשכם.

התושבים נפרסו בכלל היציאות מהעיר, ביניהן צומת המטווחים בה בוצע הפיגוע, צומת דיר שרף הסמוכה לישוב שבי שומרון, צומת בית פוריק ומחסום בקעות. 

מוקדם יותר קראה אמו של הלוחם אליה הלל שנרצח בפיגוע להטיל מצור על העיר שכם: "עם ישראל היקרים, הבן שלנו אליה הלל נרצח ביום רביעי על ידי מחבל נתעב ומתועב. לא מספיק שהמחבל לא הפך לשהיד כמו שהם כל הזמן מטיפים לאחד לשני להיות - הוא ברח חזרה לשכם, ושם הוא הסגיר את עצמו לידי הרשות הפלסטינית. כעת היא שומרת עליו עם צמר גפן שלא יאונה לו כל רע. ברשות הבטיחו שיסגירו אותו אבל בפועל השאירו אותו אצלם".

האם הוסיפה ואמרה: "הוא היה צריך למות. הוא בן מוות, אבל לפחות שיתן את הדין. בושה שאנחנו יושבים ומחכים בזמן שהמחבל הרוצח שרצח את הבן שלי ואת הפקוד שלו דייגו השם יקום דמם, חי לו ונמצא לו בהגנה. מתכנסת הפגנה, מחאה במוצאי שבת, בה נערוך מצור על שכם עד שהמחבל יוסגר - חי או מת. אני קוראת לכולם להצטרף למחאה הצודקת הזאת כדי שהצדק יעשה".

"מה שקורה כאן מאז הפיגוע הוא כניעה ישראלית מחפירה לרשות הטרור הפלסטינית", תקף הערב מנחם בן שחר, מראשי מטה "נלחמים על החיים" שעומד מאחורי המחאות. "יושב לו כבר כמה ימים מחבל מוגן ומאובטח - 4 ק"מ בלבד מחטמ"ר שומרון מבלי שמדינת ישראל עושה את הדבר הבסיסי ביותר, והוא פשוט לפרוץ למפקדת הרש"פ הזאת ולעצור אותו או להפציץ את בסיס הטרור הזה מהאויר מבלי לסכן חיילים".

 

פיגוע שכם שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד