כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
במהלך העצרת

משפחות החטופים אחרי נאום ביידן: "תגידו כן לעסקת נתניהו"

אחרי הצהרת הנשיא ביידן בה חשף את הצעה ישראל לעסקת חטופים, משפחות החטופים קראו: "אין לנו עתיד פה ללא הבטחת העתיד שלהם! על ממשלת ישראל לאשר מיד את "עסקת נתניהו", עסקה שתשיב את כלל החטופים הביתה – את החיים לשיקום ואת החללים לקבורה"

משפחות החטופים אחרי נאום ביידן: "תגידו כן לעסקת נתניהו"
הדמייה מנהרה בכיכר החטופים בתל אביב צילום: Miriam Alster/Flash90

הערב דרשו בני משפחות החטופים מממשלת ישראל לקדם עסקת חטופים - זאת אחרי שהנשיא ביידן חשף את ההצעה הישראלית לעסקה אמש.

מטה המשפחות מסר כי "המשפחות קראו גם כן לכלל שרי הממשלה וחברי הקואליציה שלא לתת יד לאפשרות לטרפד את העסקה, להתחייב באופן פומבי ולעשות הכל כדי שזו תצא לדרך באופן מיידי". 

יובל שרעבי, בתו של יוסי שרעבי הי"ד: "אבא שלי, שאני מתגעגעת אליו כל כך, נרצח בשבי ביום ה-99. אבא שלי, אדם עם לב שכולו אהבה ונתינה, סיים את חייו כשסביבו ההיפך הגמור מכך. מה שנותר לנו לתת לך, אבא, זו קבורה ראויה, מכובדת, עוטפת ואוהבת. יש לכולנו מחויבות כלפי מאה עשרים וחמישה בני ובנות אדם. רוצים לדבר על תקומה ועתיד? אנחנו דור העתיד. ודור העתיד הזה אומר בבירור- אי אפשר לדמיין תקומה לפני החזרת החטופים כולם". 

סהר שוקטי, אחיו החורג של ירדן ביבס: "אנו נמצאים במציאות לא הגיונית. איך זה שעדיין יש ילדים בשבי והעולם אינו זועק? בזמן שרוב התינוקות מתחילים ללכת במרחב, כפיר נמצא בשבי. ואין לו מרחב... אחד החטופים הוא סשה חברי מילדות. אות החיים שקיבלנו השבוע מסשה היה מאוד מרגש ומשמח. מהיכרותי איתו לעומק, זה לא האדם שאני מכיר! סשה שאני מכיר הוא בחור עם ביטחון, חיוך מדהים, ולב זהב".

מור קורנגולד, אחיו של טל שוהם: ״לפני שבועיים הייתי בכנסת, וצעקתי אליכם מדם ליבי, כי אתם חזרתם לחיים שלכם בזמן שאח שלי בשבי. לא הסתכלתם לי בעיניים. זאת הזדמנות שלכם להציל את החיים שלו. תגידו כן לעסקת נתניהו. תחזירו את אח שלי ואת כל החטופים הביתה". 

שיר סיגל, בתו של קית' סיגל: ״שלושה שבועות לפני השבת הנוראית התארסתי לבן זוגי. זה היה הרגע המאושר בחיי. ברגעים אלה היינו אמורים להתחתן ולהתחיל להקים כאן בית, כאן במדינת ישראל שאנחנו כל כך אוהבים. איך אני אמורה לעשות את זה אם אבא שלי עדיין בשבי? איך דור שלם של צעירים יקים כאן בית ומשפחה, אם מדינת ישראל לא מחזירה אזרחים חטופים הביתה, כבר 8 חודשים? אני פונה ליושבים בשולחן מקבלי החלטות אם עתיד המדינה חשוב לכם תגידו כן לעסקת נתניהו, תגידו כן לעתיד ראוי למדינת ישראל".

חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד