כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
מפלגת קונספירטורים

מועמד לפרלמנט הבריטי: "ישראל שילמה לחמאס כדי שיתקוף בשבעה באוקטובר"

מועמד לפרלמנט הבריטי מטעם מפלגת הירוקים טען שישראל שילמה לחמאס כדי לתקוף ב-7 באוקטובר. ג'ו בלצ'ר כתב ברשתות החברתיות כי "ייתכן שמדינת ישראל רוצה 'לחסל' את עזה כדי לבנות תעלה"

מועמד לפרלמנט הבריטי: "ישראל שילמה לחמאס כדי שיתקוף בשבעה באוקטובר"
מחבלי חמאס בחאן יונס צילום: Atia Mohammed/Flash90

מועמד לפרלמנט הבריטי של מפלגת הירוקים טען כי "ייתכן שממשלת ישראל שילמה לחמאס כדי לבצע את הפיגועים ב-7 באוקטובר כדי שיוכלו לבנות תעלה דרך עזה".

הפוסטים של תיאוריית הקונספירציה התגלו לאחר שנאסם טלוקדר, שהתמודד עבור מפלגת הלייבור במזרח בריסטול, נאלץ לפרוש לאחר שהעיתון היהודי הבריטי Jewish chronicle חשף כי נאספ פרסם פוסט המשווה בין ישראל לנאצים.

ג'ו בלצ'ר, שמתמודד בווסט מידלנדס, כתב בנובמבר האחרון "מדוע מנהיגי הטרור הפלסטינים ימכרו את האנשים שלהם על ידי תקיפת ישראל, מדוע שמפקדי חמאס יורו ב-7 באוקטובר להרוס את השטח שלהם ולהרוג או לעקור את אנשיהם מעזה?" הוא שאל.

"בשביל כסף? אם כן, מי הציע להם את הכסף הזה? ממשלת ישראל?" קבע. בלצ'ר המשיך: "זה בהחלט נוח עכשיו שישראל יכולה לנסות להצדיק את מחיקת הפלסטינים מעזה ולהפוך את עזה לחלק מישראל. למה שהם יעשו את זה? כדי להשתלט על מאגרי הנפט והגז במימי עזה ולפנות את הדרך ליצירת תעלה" אמר.

בפוסט ברשת X הוא גינה את הפיגועים ב-7 באוקטובר, המועמד לפרלמנט הוסיף: "אני לא משוכנע שמנהיגי חמאס פועלים למען האינטרסים של הפלסטינים. התחושה שלי היא, שמנהיגי ישראל, ועזה קשרו קשר לבצע את מה שקרה ב-7 באוקטובר למען רווח כספי. אבל אין לי שום הוכחה. זו הסיבה שזה נשאר עם התחושה ותו לא".

ה-Jewish chronicle דיווח גם, כי אליזבת וייט, שמתמודדת לפרלמנט מטעם הירוקים פרסמה סרטון באינסטגרם בו אמרה אישה: "מה שנותר לציונים זה לאכול את הבשר ולשתות את הדם של הפלסטינים, אני חושבת שזה יקרה בקרוב".

גם כריס ברודי, מועמד המפלגה, העלה קישורים למאמר שנטען בו כי פיגועי הטרור ב-11 בספטמבר 2001 בארצות הברית וב-7 באוקטובר היו "תכניות שבוצעו כדי לתרץ את הדרך לטבח".

דובר מפלגת הירוקים הגיב לגבי בלצ'ר: "מפלגת הירוקים מגנה לחלוטין ומחויבת להלחם באנטישמיות. האשמות על אנטישמיות תמיד ייבדקו בקפידה תוך שימוש בהליכים משמעתיים פנימיים חזקים שלנו".

בריטניה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד