כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
מופע הצביעות

השר מ'העבודה' זועם על מיארה: "יאיר גולן לא ייקרא לחקירה"

"הם ישבו ואמרו 'אנחנו נפרק את הצבא' 'לא נציית לצווי מילואים'. אחד מהם ישב ואמר 'לא נתקוף באיראן'. אבל עכשיו הם כולם מזדעזעים והאיש האנונימי נקרא לחקירה". חיים רמון על מופע הצביעות של השמאל והיועמ"שית

השר מ'העבודה' זועם על מיארה: "יאיר גולן לא ייקרא לחקירה"
יאיר גולן נואם במליאת הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מופע הצביעות של השמאל. שר המשפטים לשעבר מטעם מפלגת 'העבודה' חיים רמון, התראיין הבוקר (שישי) לאלי ציפורי ברדיו 'גלי ישראל' ואמר: "השבוע פורסם סרטון באמת מזעזע של אדם די אנונימי בו הוא קורא לא לציית לשר הביטחון ולרמטכ"ל אם הצבא ייצא מעזה. אבל הזעזוע הזה הגיע מאותם אנשים שחשבתי שהם מורי הדרך של אותו אדם אנונימי...".

לדבריו, "כשהחלה ההתנגדות לרפורמה דעתי הייתה שאנשים חושבים שזה ציפור הנפש שלהם - והם יכולים להילחם בכל. הדרכים. גם באוסלו ובהתנתקות זאת הייתה עמדתי בעניין חסימות הכבישים. אבל תמיד היה קו אדום אחד וזה סרבנות! נתניהו עצמו באוסלו אמר 'אסור לסרב'".

צילום מסךחיים רמון בערוץ 14צילום: צילום מסך

"ועכשיו פה, זה לא אנשים אנונימיים, הם ישבו ואמרו 'אנחנו נפרק את הצבא' 'לא נציית לצווי מילואים'. אחד מהם ישב ואמר 'לא נתקוף באיראן'. אבל עכשיו הם כולם מזדעזעים והאיש האנונימי נקרא לחקירה".

חיים רמון שכיהן בכנסת מטעם מפלגת 'העבודה' תקף את היו"ר החדש ואמר: "ואז מגיע בזמן מלחמה האיש שנבחר לראש מפלגת העבודה - ברוב של בשאר אל-אסד, יאיר גולן, וקורא לאי ציות לצווי מילואים בזמן מלחמה, זה עבירה על החוק! זו המרדה! אבל כמובן שהוא לא ייקרא לחקירה והיועמ"שית שותקת".

יאיר גולן חיים רמון העבודה סרבנות אופיר לוזון סרטון ההמרדה גלי ישראל גלי בהרב מיארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד