ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
"מסמר אחרון"

אחרי הניצחון של יאיר גולן: איש 'העבודה' סופד למפלגה

"בחירתו של יאיר גולן מהווה את המסמר האחרון בארון הקבורה של התנועה המפוארת הזו". כך טוען יועמ"ש מפלגת 'העבודה' לשעבר

אחרי הניצחון של יאיר גולן: איש 'העבודה' סופד למפלגה
יאיר גולן, הדמוקרטים צילום: Tomer Neuberg/Flash90

היועץ המשפטי של מפלגת 'העבודה' לשעבר סופד למפלגה אותה שירת במשך שנים. מדובר בעורך הדין דניאל כהן  שאומר בראיון לרדיו 'גלי ישראל': "מפלגת העבודה הייתה מפלגה ציונית ולאומית, כזו ששמה את התשתית למדינת ישראל. אנחנו נמצאים כעת בצומת מאד עצובה. בחירתו של יאיר גולן מהווה את המסמר האחרון בארון הקבורה של התנועה המפוארת הזו".

לדבריו, "גם עם מירב מיכאלי הייתה איזו תקווה שאולי בהיערכות כזו או אחרת - יחזרו אליה אנשים ויהיה אפשר לשקם אותה, אבל התקווה הזו התמוססה לחלוטין. גולן נבחר ברוב שמזכיר את בחירתו של אסאד. הקפלניסטים השתלטו על מפלגת העבודה, הם לא יקבלו מנדט אחד, גם אם יתאחדו עם מרצ, כשאתה מחבר אפס ועוד אפס - התוצאה עדיין תהיה אפס״.

כזכור, בבחירות שהתקיימו ביום שלישי האחרון לראשות מפלגת 'העבודה', זכה סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן ביותר מ-95 אחוז מהקולות ונבחר להנהיג את המפלגה שכיום מיוצגת עם ארבעה מנדטים בכנסת ובסקרי דעת הקהל עד כה לא עברה את אחוז החסימה.

גולן התמודד בשנת 2022 בפריימריז לראשות מפלגת 'מרצ' והפסיד לזהבה גלאון שנבחרה לתפקיד היו"ר. לאחר מכן התמודד גם לרשימה לכנסת ונבחר במקום החמישי. אולם המפלגה לא עברה את אחוז החסימה ונותרה מחוץ לכנסת אחרי שנים רבות.

כעת חוזר גולן למערכת הפוליטית על גבה של מפלגת 'העבודה'.

העבודה יאיר גולן דניאל כהן רדיו גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד