ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
הסתתרה שעות

השיחה המצמררת של הצעירה רגעים לפני שנחטפה

משפחתה של החטופה עדן ירושלמי החליטה לפרסם את שיחת הטלפון בינה לבין מוקד 100 של המשטרה, ברגעים שבהם ניסתה להסתתר מהמחבלים ונחטפה בהמשך לרצועת עזה

השיחה המצמררת של הצעירה רגעים לפני שנחטפה
מקום הטבח ברעים צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

משפחתה של החטופה עדן ירושלמי בת ה-24 פרסמה את שיחת הטלפון בינה לבין מוקד 100 של המשטרה רגעים לפני שנחטפה ברעים ב-7 באוקטובר.

בשיחת הטלפון אמרה ירושלמי למוקדנית: "אני רצה, תהיי איתי בבקשה, אני מתחננת". המוקדנית ביקשה מהצעירה להסתתר, וביקשה פרטים לגבי מיקומה המדויק. "את רואה אותם סביבך? תנסי להסתתר. את בתוך היער?", שאלה את ירושלמי, כך לפי הדיווח ב-Ynet.

בהמשך המוקדנית ביקשה מירושלמי לנתק את השיחה, בזמן שברקע נשמעו דיבורים בערבית. "תתחבאי, תנסי למצוא מקום להתחבא, שימי את הטלפון על השתק שלא יישמעו אם יש צלצול ותישארי זמינה, בסדר?", הורתה לה המוקדנית. לפני שניתקה את השיחה עדן ירושלמי ביקשה: "בבקשה תמצאו אותי, טוב?".

בעבר סיפרו אחיותיה, שני ומאי ירושלמי כי עדן הסתתרה בתוך שיח שעתיים וחצי, עד שהיא שמעה אנשים מתקרבים ואמרה להן בטלפון: 'תפסו אותי'. שמענו מישהו אומר בערבית 'ת'על', בואי. היא אמרה לו שהיא לא מבינה, והוא צעק וניתק לה את הטלפון. שם הבנו שהיא נחטפה".

לדבריהן, "מאז לא שמענו ממנה יותר. אנחנו לא יודעות מה המצב שלה, אבל אנחנו יודעות שנכון לשעה 11:00 ב-7 באוקטובר היא הייתה בריאה ושלמה - וככה אנחנו דורשות שהיא תחזור".

 

 

רעים מלחמת חרבות ברזל עדן ירושלמי שיחה מוקד 100

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד