ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
יידרשו תשובות

מזכ"ל האו"ם יפגש עם נציגי משפחות החטופים

מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש ייפגש בשבוע הבא עם נציגים מפורום תקווה של משפחות החטופים. צביקה מור חבר הפורום ואביו של איתן מור "אשאל אותו באיזה צד של ההיסטוריה הוא רוצה להיות, בצד של הרוצחים או בצד של אלו שנלחמים על קיומם"

מזכ"ל האו"ם יפגש עם נציגי משפחות החטופים
מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש צילום: פלאש 90

מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש ייפגש בשבוע הבא עם משפחות חטופים וביניהם עם נציגות חטופים מטעם פורום תקווה, הפגישה תתקיים בניו יורק. זו למעשה פגישה ראשונה של נציגים מפורום תקווה עם מזכ"ל האו"ם מאז אירועי השבעה באוקטובר. 

צביקה מור שעתיד להשתתף בפגישה אמר כי הוא יספר למזכ"ל האו"ם על בנו איתן, ששימש כמאבטח לא חמוש במסיבת הנובה ונחטף לעזה, איתן יחגוג בשבוע הבא 24, "אספר לו מי היה איתן, כיצד הוא ניסה לסייע לפצועים במסיבה, ומדוע אנחנו בפורום תקווה חושבים שכדי שהעולם יהיה טוב יותר יש להשמיד את החמאס והגרורות שלו בעזה ובעולם כולו" 

מור אמר עוד כי הוא ידבר עם המזכ"ל בגובה העיניים "אגיד לו שזה חמור מאוד שמעל שבעה חודשים הוא גינה את החמאס בלשון רפה ובפעמים בודדות, אני רוצה שיגיד בפירוש שמה שעושה החמאס הוא בניגוד לדין הבינלאומי, שהחמאס מקיים יום ביומו פשעי מלחמה. אני רוצה שהוא כמזכ"ל האו"ם יילחם מידי יום עבור תינוקות נשים וחפים מפשע שנמצאים במרתפי החמאס. כעת זו הבחירה שלו אם להיות בצד של הטובים, אלו שנלחמים על קיומם ונהרגים כדי להציל ילדים, קשישים, נשים וחפים מפשע או להיות בצד של מי שרוצח, טובח ושורף גופות של ילדים. אני מצפה ממנו לתשובות" אמר מור. 

פורום תקווה של משפחות החטופים הוקם מייד לאחר הטבח בשבעה באוקטובר והוא מאגד משפחות חטופים המבקשות לשחרר את החטופים בדרך שאיננה כוללת התרפסות וכניעה מול האויב האכזר אלא שחרור החטופים מתוך עוצמה. "הנאצים של החמאס צריכים להבין שהחטופים שאצלם הם נטל ולא נכס, אנחנו נוכל לעשות את זה רק עם נעמיק את התקיפות הצבאיות ונוריד אותם על הברכיים, עד כה, שיחרור החטופים בעסקאות הקודמות נעשו כי החמאס הרגיש את שרשראות הטנקים מעל הראש שלו".
 

אנטוניו גוטרש חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד