ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
התקבלו מאות תלונות

סערת ערוץ 14: הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה

הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד ערוץ 14 בעקבות אייטם שמעורר סערה אצל הערוצים המתחרים וברשתות החברתיות

סערת ערוץ 14: הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה
אולפן ערוץ 14 צילום: מתוך פייסבוק

סערת 'ערוץ 14' ושידור גרף ונתוני השתייכות פוליטית של תושבי הקיבוצים, החטופים והנרצחים ב-7 באוקטובר לא יורדת מסדר היום והרשות השנייה מתערבת בעקבות מאות פניות שהצטברו תוך פחות מ-24 שעות.

דוברת הרשות השנייה מסרה ל'בחדרי חרדים' כי "הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה לכאורה לערוץ 14 בגין התוכנית "ריקלין וסג"ל" בה התארח ד"ר ליעד לוי, ששודרה ב-29.05.24.

במסגרת התוכנית הציג לוי את המחקר שערך בנושא- האם תפיסת העולם הפוליטית של תושבים מעוטף עזה, הצילה אותם או גרמה להם לנזק או ליתרון במתקפת החמאס ב-07 באוקטובר.

השידור והאמירות השונות שהובאו בו טומנות בחובן פגיעה לכאורה בזכר ובכבוד הנרצחים, ולהבדיל בכבוד החטופים החיים כמו גם נפגעי מתקפת הטרור הנפשעת ב-7 לאוקטובר, ופגיעה ברגשות משפחות הנרצחים, החטופים ונפגעי המתקפה, בגוף ובנפש, כמו גם בכלל הציבור.

הפרה לכאורה בין היתר כיוון שהשידור אינו מבחין הבחנה ברורה בין דיווח עובדתי לבין הבעת דעה, פרשנות או ניתוח, פגיעה בטעם הטוב, בכבודו של אדם או ברגשות הציבור". 

עוד מציינת הדוברת בפני 'בחדרי' כי בעקבות השידור התקבלו ברשות השנייה עד כה 800 פניות ציבור בנושא וממשיכות להגיע פניות נוספות.

ערוץ 14 השתייכות פוליטית הרשות השנייה תלונות אראל סגל שמעון ריקלין ליעד לוי הליך הפרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד