כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
טרור פסיכולוגי אכזרי

הג'יהאד האסלאמי פרסם סרטון נוסף של החטוף סשה טרופנוב

ארגון הג'יהאד האסלאמי פרסם הערב סרטון נוסף של החטוף סשה טרופנוב. סשה פונה בסרטון למשפחתו: "כרגע אני בריא ומצבי טוב, אבל גם אם הנורא מכל יקרה - תמשיכו בחיים" | החטוף מקריא טקסט שהוכתב לו על ידי שוביו

הג'יהאד האסלאמי פרסם סרטון נוסף של החטוף סשה טרופנוב
סשה טרופנוב צילום: הג'יאהד האיסלאמי

ארגון הג'יהאד האסלאמי פרסם סרטון נוסף של החטוף סשה טרופנוב, זאת אחרי סרטון קצר ששיחרר אתמול (רביעי). בסרטון סשה נראה במצב בריאותי טוב. 

סשה מבקש בסרטון: "תעזרו לי לחזור הביתה לאמא שלי, לאבא שלי". יצוין כי אביו של סשה נרצח במהלך הטבח, אך כפי שנראה סשה אינו מודע לכך.

במהלך הסרטון סשה מקריא טקסט שכלל הנראה הוכתב לו על ידי ארגון הטרור, המתייחס להפגנות בעד שחרור החטופים. בסיום הסרטון סשה פנה למשפחתו: "כרגע אני בריא ומצבי טוב, אבל גם אם הנורא מכל יקרה - תמשיכו בחיים". 

כזכור, אתמול הגי'האד האסלאמי פרסם אות חיים של החטוף אלכסנדר (סשה) טרופנוב. בסרטון אומר טרופנוב: "אזרחי ישראל, בימים הקרובים תשמעו ממני את מה שקרה לי ולשאר האסירים פה בעזה".

אימו ילנה אמרה בריאיון לאחר שחרורה במסגרת עסקת החטופים, כי "אני מבינה שיש ויכוח על המחיר, אני מבינה שאי אפשר בכל מחיר - אבל לדעתי צריך לעשות הרבה יותר, זה צריך להיות בסדר העדיפויות של הלאומי. הבן שלי הוא לא רק הבן שלי, הבנים והבנות זה של כולם, של כל עם ישראל".

מלחמת חרבות ברזל הג'יהאד האיסלאמי עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד