כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
חֻצְפָּא יִסְגֵּא

עובדי אונר"א רצחו בעוטף ודורשים: "ישראל חייבת להפסיק את הקמפיין נגדנו"

ראש אונר"א פרסם טור ב'ניו יורק טיימס' נגד ישראל וטען כי "המלחמה בעזה יצרה התעלמות בוטה מהארגון, כולל התקפות על עובדים: "ישראל חייבת להפסיק את הקמפיין שלה נגד אונר"א" כתב ושכח לציין כי חלק מעובדי אונר"א הם מחבלי חמאס

עובדי אונר"א רצחו בעוטף ודורשים: "ישראל חייבת להפסיק את הקמפיין נגדנו"
עובד אונר"א חוטף גופה בעוטף עזה צילום: מתוך שידורי כאן 11

פיליפ לזריני ראש ארגון אונר"א טוען כי עובדיו מוטרדים ומושפלים בקביעות במחסומים ישראליים בגדה המערבית, כולל מזרח ירושלים. הוא פרסם טור מתבכיין ב'ניו יורק טיימס' וכתב: "מתקני הסוכנות משמשים את כוחות הביטחון הישראליים, חמאס וארגונים פלסטיניים חמושים אחרים למטרות צבאיות".

הוא רק שכח לספר כי עובדי אונר"א לקחו חלק בטבח של חמאס. בינואר השנה יועצו הבכיר של ראש הממשלה נתניהו, מארק רגב התראיין לרשת סקיי ניוז, ואמר כי יש מידע "מתועד, ברור וחזק כברזל" המראה כי 12 אנשי הצוות של אונר"א היו חלק מאנשי חמאס שפרצו לישראל ב-7 לאוקטובר וטבחו בישראלים.

בפרואר השנה צה"ל חשף מרכז מודיעין תת-קרקעי של חמאס שנמצא מתחת למתחם אונר"א, הלוחמים איתרו תשתית חשמל בתוך המנהרה המחוברת למבנה המטה המרכזי של אונר"א, דבר המעיד על תספוק חשמל לתוואי המנהור באמצעות נכסי אונר"א.

לזריני כתב: "המתקפה על אונר"א התפשטה שם, חבר עיריית ירושלים אף הסית להפגנות נגד אונר"א. ההפגנות הופכות למסוכנות יותר ויותר, עם לפחות שני הצתות במתחם אונר"א, מפגינים כולל ילדים ישראלים צעקו מחוץ למתחם שלנו "תנו לאו"ם להישרף" הם גם יידו אבנים".

לזריני זעם: "גורמים ישראלים לא רק מאיימים על עבודת הצוות שלנו, הם גם עושים דה-לגיטימציה של אונר"א על ​​ידי אפיון הארגון שלנו כארגון טרור המטפח קיצוניות ומתייגים את מנהיגי האו"ם כטרוריסטים המשתפים פעולה עם חמאס. בכך הם יוצרים תקדים מסוכן של התמקדות שגרתית בצוות של האו"ם".

לזריני שכח לציין כי מהנתונים עולה כי מתוך 12,000 עובדי הארגון ברצועת עזה, קרוב ל-9,500 קשורים לחמאס בצורה כזו אחרת, מה שאומר שאחד מתוך חמישה מתוך עובדי אונר"א ברצועת עזה הוא איש חמאס. נתונים אלו עשויים להעיד על עומק הקשר בין חמאס לבין אונר"א.

לפי הנתונים, מתוך 12,000 עובדים: 440 הם פעילים בזרוע הצבאית של חמאס. 2,000 הם פעילי חמאס שאינם בזרוע הצבאית. 7,000 הם בעלי קרוב משפחה ממדרגה ראשונה - שהוא איש חמאס.

 

 

אונר"א מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד